بررسی اثر listing صرافی کوین بیس بر قیمت

کوین بیس
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 642 نفر

در ۱۰ آگوست، کوین بیس، یکی از صرافی های پیشرو در جهان، گنجاندن NEAR را در نقشه راه فهرست خود اعلام کرد. این نشان می‌دهد که آلت‌کوین اکنون جزو دارایی‌هایی است که صرافی قصد دارد در پلتفرم خود در دسترس قرار دهد. پس از اعلام مذکور، NEAR به سرعت در نمودارها رشد کرد و یک رالی روزانه ۱۲ درصدی را ثبت کرد. حتی در بالاترین سطح قیمت ۶ دلار معامله شد. اکنون، فهرست کردن یک ارز دیجیتال در کوین بیس معمولاً منجر به افزایش قیمت می شود. با این حال، آیا یک لیستینگ بالقوه اثرات مشابهی دارد؟

آیا اثر کوین بیس یک افسانه است؟

از زمان اعلام فوق، قیمت NEAR تنها ۶ درصد افزایش یافته است. در ژوئیه، صعود عمومی بازار باعث شد که قیمت این آلتکوین تا ۲۸ درصد افزایش یابد. قبل از اعلام، NEAR تا کنون ۲۵ درصد افزایش یافته بود. در ادامه سر و صدایی که در مورد قصد کوین بیس برای فهرست کردن توکن وجود داشت; قیمت آن در طول معاملات روزانه تا ۱۲ درصد افزایش یافت. با این حال، با ارزش ۵.۸۹ دلار در زمان انتشار، قیمت NEAR به قیمتی که قبل از اعلام داشت کاهش یافته بود.

علاوه بر این، در ۱۱ آگوست، NEAR شاهد فعالیت معاملاتی قابل توجهی بود. در نتیجه اعلام کوین بیس، حجم معاملات روزانه در این شبکه به ۸۴۷ میلیون در تاریخ مذکور افزایش یافت. با این حال، قبل از پایان روز معاملات، فعالیت معاملاتی شروع به کاهش کرد. در زمان نگارش این مقاله، حجم معاملات در شبکه به ۲۴۴.۵۶ میلیون رسید – که تنها در چهار روز بیش از ۲۰۰ درصد کاهش یافت.

مسئله NEAR نیست

هنگام ارزیابی اینکه آیا یک لیستینگ بالقوه در کوین بیس می تواند به افزایش قیمت یک کوین کمک کند یا خیر; لازم است به OOKI پروتکل Ooki نگاهی بیندازید. این ارز در ۱۲ آگوست به نقشه راه فهرست صرافی اضافه شد. با قیمت ۰.۰۰۸۷ دلار پس از اعلام، شاهد افزایش ۲۹ درصدی روزانه بود. این آلتکوین با قیمت ۰.۰۰۷۶۵۸ دلار در زمان انتشار، ۱۱ درصد از سود خود را از تاریخ ذکر شده کاهش داده است. همچنین حجم معاملات آلتکوین طی دو روز گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است. با این حال، به زودی شروع به کاهش در نمودارها کرد.

روبرتو تالاماس از مساری در گزارشی با عنوان «تجزیه و تحلیل پدیده پمپ صرافی کریپتو» در سال ۲۰۲۱; عملکرد برخی از توکن‌ها را در پنج روز اول فهرست شدن در کوین بیس تحلیل کرد. تالاماس دریافت که وقتی توکن‌ها در کوین بیس فهرست می‌شوند، میانگین رشد قیمت ۹۱ درصدی را در پنج روز اول فهرست ثبت می‌کنند.

او اما به این نتیجه رسید که:

لیستینگ کوین بیس این پتانسیل را دارد که تاثیر مثبتی بر بازده دارایی داشته باشد، اما برای همه توکن ها به یک شکل تاثیر نمی گذارد.

هنگامی که NEAR در لیست قرار می گیرد، انتظار می رود رونق قیمت زودگذر باشد. درست مانند کوین های قبلی فهرست شده، انتظار می‌رود چند روز پس از فهرست شدن، کاهش قیمت دنبال شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx