ریزش شدید رمزارز FTT در پی جدال بزرگترین صرافی های دنیا

ریزش شدید رمزارز FTT
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 903 نفر

ریزش شدید رمزارز FTT در پی جدال بزرگترین صرافی های دنیا

این خبر در بحبوحه یک جدال تجاری بین صرافی FTX و صرافی بایننس، دو تا از بزرگترین صرافی های بخش کریپتو منتشر شد. در بامداد امروز همزمان سقوط بازار، رمزارز FTT ریزش شدیدی را تجریه کرد و با ۳۰ درصد ریزش در کمتر از چند ساعت از ۲۲ دلار به ۱۵ دلار رسید.
چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس در تاریخ ۶ نوامبر در توییتی گفت که صرافی پس از افشای مشکلات ترازنامه اخیر شرکت وابسته به سم ینکمن فراید، مدیر عامل صرافی FTX، فروش دارایی های رمزارز FTT خود را آغاز خواهد کرد. شرکت آلامدا ریسرچ در تاریخ ۴ نوامبر طی یک گزارش اعلام کرد که اکثر دارایی های خود را روی ارزهای غیر نقدی از جمله رمزارز FTT سرمایه گذاری کرده که این امر به نظر خیلی از کارشناسان اصلا خبر خوبی نبود و امکان ریزش شدید ارزش این شرکت رو دادن.

پس از توییت های ژائو، سم بانکمن-فراید، مدیر عامل FTX، سعی کرد بازار را آرام کند. او دیروز گفت که وضعیت صرافی او “خوب” است و از FTX و بایننس خواست تا برای صلاح صنعت با یکدیگر همکاری کنند. کارولین الیسون، مدیر عامل آلامدا، پیشنهاد خرید دارایی های رمزارز FTT بایننس را به قیمت ۲۲ دلار برای هر توکن داده بود.

در یادداشتی که در ۷ نوامبر منتشر شد، بازارساز B2C2 گفت که قیمت سولانا و رمزارز FTT ممکن است به مهم ترین نقاط داده برای نظارت بر مسیر بازار کریپتو در این هفته تبدیل شوند. معامله گران در بازار نگران این هستند که کاهش قیمت رمزارز FTT می تواند تأثیر منفی بر آلامدا بگذارد که میلیاردها دلار از توکن را در ترازنامه خود نگهداری می کند.

چنین کاهشی می تواند بر صرافی ای که به آن وابسته است یعنی FTX تأثیر بگذارد. در حال حاضر، این شرکت با برداشت‌های زیادی از سوی مشتریان دست و پنجه نرم کرده است. با این حال، FTX در توییت اخیر خود گفت که صف برداشت «در حال کاهش است و به سطوح معقول‌تر باز می‌گردد.»

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx