اطلاعیه رسمی گالا گیمز درمورد نحوه توزیع توکن گالا جدید

توکن گالا
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 579 نفر

اطلاعیه گالا گیمز درمورد توزیع توکن‌های GALA v2

روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت (۱۵ می)، توکن گالا ورژن ۲ (Gala v2) به‌عنوان یک توکن جدید و بهبودیافته برای اکوسیستم گالا گیمز، با نسبت ۱ به ۱ برای همه دارندگان GALA توزیع می‌شود. به دنبال این به‌روزرسانی سؤالات متعددی برای کاربران پیش آمده است.

در این مطلب که به نقل از تیم پروژه است به بسیاری از این سوالات پاسخ داده شد. تیم گالا در یک پست وبلاگی نوشت:

از آنجایی که اکوسیستم گالا گیمز همچنان به رشد و تکامل خود ادامه می‌دهد، ما بسیار هیجان زده هستیم که عرضه آتی GALA(v2) را در ۱۵ می ماه اعلام کنیم. این ارتقا قرارداد اتریوم برای توکن گالا، مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها را به ارمغان می‌آورد، از جمله مکانیسم‌های توکن سوزی پیشرفته، پیشرفت‌های امنیتی و قابلیت ارتقاء در آینده. با نگاهی فراتر از افق، تیم ما خود را وقف این موضوع کرده است که گالا و اکوسیستم بازی‌های گالا در خط مقدم فناوری و قابلیت استفاده بلاک چین باقی بمانند.

توزیع توکن گالا ورژن۲

تیم پروژه درباره توزیع توکن‌ها گفت:

در پیش‌بینی راه‌اندازی گالا ورژن۲، ما ترتیباتی را برای همه کاربرانی که توکن GALA ورژن ۱ در شبکه اتریوم (توکن فعلی) را دارند، انجام داده‌ایم تا به طور خودکار توکن GALA (v2) جدید را با نسبت ۱:۱ دریافت کنند. پس از این توزیع توکن، GALA(v1) دیگر پشتیبانی نخواهد شد. مطمئن باشید، ما به طور فعال با صرافی‌ها ارتباط داریم تا این توکن سواپ بدون مشکل و در فرایندی ساده انجام پذیرد. ما قبلاً با اکثر صرافی‌های خود تماس گرفته‌ایم، اما قویاً توصیه می‌کنیم GALA خود را در کیف پول شخصی خود ذخیره کنید تا مطمئن شوید که توکن‌های جدید مستقیماً به شما تحویل داده می‌شود.

توجه: شما باید GALA خود را از هر گونه استخر نقدینگی یا قراردادهای هوشمند تا قبل از عکس فوری (اسنپ شات) در ۲۵ اردیبهشت خارج کنید؛ زیرا تیم گالا تضمین نکرده است که توکن‌های موجود در قراردادهای استخر نقدینگی قابل بازیافت خواهد بود. در انتها تیم گالا نسبت به این به‌روزرسانی و آینده اکوسیستم ابزار امیدواری کرد و گفت:

ما با هم این سفر هیجان انگیز را آغاز می‌کنیم و جامعه بازی های گالا را تقویت و جایگاه خود را در دنیای فناوری وب ۳ مستحکم خواهیم کرد. با نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی GALA(v2) منتظر به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌های بیشتر باشید. بهترین‌ها هنوز در راه‌اند.

آدرس قرارداد رسمی اتریوم برای GALA(v2) :

 0xd1d2Eb1B1e90B638588728b4130137D262C87cae

پرسش و پاسخ‌های مهم

خیر، تا زمانی که توکن‌های GALA شما در حال حاضر در هیچ استخر نقدینگی یا قرارداد هوشمند استفاده نشود، برای دریافت توکن‌های جدید نیازی به انجام کاری نخواهید داشت.

مطلقاً هیچ، زیرا هیچ پشتیبانی یا قابلیت استفاده‌ای نخواهد داشت.

پس از ارسال، زمانی که TC GALA دریافت شد، GALA(v2) را دریافت می‌کنید.

خیر، توکن‌های قدیمی و جدید به صورت خودکار تعویض می‌شوند

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx