گیم استاپ بازار NFT خود را راه اندازی کرد

گیم استاپ
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 708 نفر
بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) گیم استاپ (GameStop) روی Immutable X، یک پروتکل مقیاس‌پذیری لایه ۲ اتریوم، به‌صورت زنده فعال است. کسب‌وکار فروشگاه‌های بازی‌ ویدیویی گیم استاپ رو به افول است، اما اکنون به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت NFT، در رقابت با پلت‌فرم‌های NFT و بازی‌های کریپتویی مانند فراکتال و.. قرار گرفته است.
بازار گیم استاپ دارایی‌هایی را برای بازی‌های Immutable X، مانند Gods Unchained، Guild of Guardians و Illuvium، علاوه بر سایر بازی‌های وب۳ ارائه می‌کند. همچنین همه تراکنش‌ها بدون کارمزد هستند.
ایمیوتبل، شرکتی که پشت Immutable X قرار دارد، در ماه فوریه با گیم‌استاپ همکاری کرد تا یک بازار جدید NFT متمرکز بر بازی ایجاد کند. ایمیوتبل در ماه مارس سال جاری ارزشی معادل ۲.۵ میلیارد دلار داشت. رابی فرگوسن، رئیس و هم بنیانگذار این شرکت، گفت:
راه‌اندازی مارکت گیم استاپ به این معنی است که ما اکنون می‌توانیم به میلیون‌ها NFT که در برترین بازی‌های وب۳ هستند، دسترسی داشته باشیم، در حالی که بهترین تجربه را برای بازیکنان حفظ می‌کنیم.

طبق گزارش درآمد این شرکت، گیم‌استاپ در سه ماهه دوم ۱.۱ میلیارد دلار درآمد کسب کرد که نسبت به سه ماهه قبل کاهشی ۳.۴ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در سال جاری حرکت‌های استراتژیک دیگری در وب ۳ انجام داده است و ماه گذشته با صرافی کریپتو FTX US همکاری کرد تا کاربران گیم استاپ را در معرض بازار دارایی دیجیتال FTX قرار دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx