صندوق گری اسکیل به کمترین ارزش خود افت کرد

گری اسکیل
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) نام خود را در بازارهای عمومی به‌عنوان اولین تراست عمومی که توسط یک ارز رمزنگاری شده مورد معامله قرار می‌گیرد، ساخته شد.این صندوق بزرگترین تراست بیت‌کوین در جهان است. با این حال، گری اسکیل در گذشته کار آسانی نداشته است زیرا با تخفیف معامله می‌شود. این تخفیف تا سال ۲۰۲۲ افزایش یافته و به بالاترین حد خود رسیده است و فرصت های منحصر به فردی را ارائه می دهد.

اصلاح صندوق گری اسکیل به ۳۶.۲٪ رسید

Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) در دو سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ شاهد کاهش مستمر تخفیف خود در NAV بود، اما با نزدیک شدن به پایان سه ماهه سوم، این وضعیت تغییر کرد. سپتامبر یک ماه نزولی تاریخی برای بازارهای کریپتو بوده است .

هفته گذشته، GBTC شاهد یک جهش در تخفیف خود در NAV بود و به پایین ترین سطح خود یعنی ۳۶.۲% رسید. این بدان معناست که تراست با قیمت ضمنی  ۱۲۵۰۰  دلار معامله می شود که بسیار کمتر از قیمت نقدی دارایی دیجیتال است که تا زمان نگارش این مقاله بالای ۲۰۰۰۰ دلار باقی مانده است.

این یک فرصت منحصر به فرد برای سرمایه گذاران است تا در معرض دارایی دیجیتال در محدوده قیمتی پایین تر از قیمت لحظه ای قرار بگیرند، اما همچنین این سوال را ایجاد می کند که چرا وال استریت انگشتان خود را در این زمینه فرو نمی برد. Arcane Research حدس می‌زند که این امر می‌تواند دو دلیل داشته باشد. یا سرمایه گذاران وال استریت فرصت هایی را که این صندوق در این مرحله ارائه می دهد نادیده می گیرند، یا در حال حاضر به داشتن طولانی مدت بیت کوین اعتقاد ندارند.

تخفیف اعتماد بیت کوین Grayscale

با این حال، اگر فدرال رزرو به کاهش نرخ بهره پایان دهد و دلار شروع به از دست دادن بخشی از قدرتی که در چند ماه گذشته به دست آورده بود، کند، بیت کوین ممکن است شاهد بهبود قابل توجهی در قیمت باشد. این به نوبه خود باعث کاهش تخفیف GBTC می شود که منجر به سود برای سرمایه گذاران می شود.

افزایش هزینه ها در بیت کوین

GBTC در طول عمر خود به عنوان یک صندوق اعتماد باقی مانده است و Grayscale به دریافت هزینه مدیریت سالانه ۲٪ خود ادامه می دهد. از آنجایی که SEC پیشنهاد Grayscale را برای تبدیل تراست به ETF رد کرده بود، بازار انتظار دارد که این تراست تا سه دهه آینده بسته باقی بماند و از این رو تخفیف زیادی به وجود آمده است.
اگر چنین باشد و GBTC تا سال ۲۰۴۵ بسته باقی بماند، Grayscale صدها هزار بیت کوین را در طول این مدت انباشته کرده است. به طور دقیق، این تراست ۲۳۵۰۰۰ بیت کوین از هزینه مدیریت ۲٪ خود را دریافت خواهد کرد.

شکایت در پی تسویه حساب کیم کارداشیان

با این حال، این بستگی به این دارد که آیا کمیسیون بورس و اوراق بهادار تأییدیه تبدیل اعتماد به ETF را صادر کند. گری اسکیل قبلاً نهاد نظارتی را به دلیل رد پرونده ETF خود به دادگاه کشانده است. در صورت تایید، گری اسکیل اساسا اولین ETF اسپات بیت کوین را در ایالات متحده خواهد داشت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx