قیمت کاردانو منفجر خواهد شد

قیمت کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 494 نفر

به گفته برانت، روند نزولی از اواسط می ۲۰۲۲ آغاز شد و علیرغم رویدادهای صعودی مانند هارد فورک اخیر Vasil شبکه اصلی کاردانو در ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲، بدون کاهش ادامه یافت.

معامله گر برجسته می گوید من کاردانو را سل نمیگیرم

برانت اعتراف می کند که نمودارها همیشه قیمت را به طور دقیق پیش بینی نمی کنند، اما زمانی که پیش بینی می کنند، به خوبی کار می کنند. برانت به طور مشخص از آلت کوین ها دوری می کند، اما به عنوان یک مشاور حرفه ای در بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری می کند.

یک الگوی مثلث نزولی با رسم یک خط روند از اوج ایجاد می‌شود که قیمت اوج‌های پایین‌تر بعدی را قبل از پیوستن به یک خط مستقیم که از گروهی از سطوح پایین می‌گذرد، لمس می‌کند. آنها اغلب زمانی استفاده می شوند که معامله گران به دنبال باز کردن یک موقعیت فروش در سهام یا ارز دیجیتال هستند.

اما برانت تصریح کرده است که پیش‌بینی نزولی او نشان نمی‌دهد که او کاردانو را سل میکند، یعنی شرط می‌بندد که قیمت به جای افزایش، کاهش یابد، همانطور که معمولاً در مورد تحلیلگرانی که طرفدار تحلیل مثلث نزولی هستند، صادق است.

چیتابراتا ساها، توسعه‌دهنده نرم‌افزار T-Mobile، گفت که تحلیل برانت معادل «علم طالع‌بینی» است.

برانت پیش‌بینی کرده بود که در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۲، کاردانو پس از تغییر ریپل برای تبدیل شدن به هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در اواخر سال کاهش قابل توجهی خواهد داشت. او همچنین توجه بیشتری را به مثلث نزولی کاردانو در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ جلب کرد.

چشم انداز بیت کوین برندت

ایوان ون نس، ماکسیمالیست اتریوم، کاردانو را به دلیل داشتن یک «بلاک چین زامبی» با سرعت تراکنش قابل توجهی پایین تر از یونی سواپ صرافی غیرمتمرکز، با وجود داشتن ارزش بازار بالاتر از بازارساز خودکار، مورد انتقاد قرار داده است.

کاردانو تا رسیدن به فورک Vasil هیچ افزایشی در فعالیت یا قیمت کاربر نشان نداد و در عوض حرکت نزولی را نشان داد. با این حال، ارزش کل قفل شده در اکوسیستم DeFi Cardano پس از ارتقاء واسیل ۶ درصد افزایش یافت. برانت معتقد است که بیت کوین شانس ۵۰/۵۰ دارد که یا به ۱۰۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ دلار برسد یا به صفر برسد. او اغلب نمودارهای قیمت کالاها و شاخص های سنتی بازار سهام را به اشتراک می گذارد و کتابی در مورد تجارت کالاها با استفاده از نمودار نوشته است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx