رکود جهانی در سال ۲۰۲۳، قیمت بیت کوین را به بالاترین حد خواهد رساند

بیت کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 482 نفر

عملکرد متلاطم بیت کوین در سال ۲۰۲۲، بازیگران بزرگ را از پیش بینی عملکرد امیدوارکننده برای این دارایی در سال ۲۰۲۳ منصرف نکرده است. بلومبرگ یکی از این پلتفرم‌ها است که چشم‌اندازی صعودی به بیت‌کوین دارد و دلایل قابل‌توجهی برای اینکه این دارایی در سال جدید رشد سریعی داشته باشد، ارائه می‌کند.

بلومبرگ از رکود جهانی به عنوان یک محرک صعودی برای بیت کوین یاد می کند

در جدیدترین چشم انداز ارزهای دیجیتال، تحلیلگران بلومبرگ به بررسی تاثیر رکود اقتصادی جهانی بر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در بازار می پردازند. بلومبرگ توضیح می‌دهد:

«افزایش پتانسیل رکود شدید اقتصاد جهانی ممکن است یک عامل برتر عملکرد کریپتو در سال ۲۰۲۳ باشد. عقیده ما این است که بیت کوین به احتمال زیاد در بیشتر سناریوها خود نمایی می‌کند.»

شایان ذکر است که بسیاری از صداهای برجسته دیگر در صنعت ارزهای دیجیتال نظرات بلومبرگ را دارند. با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۲ و پیش بینی ها برای سال جدید، بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران برجسته این احساسات صعودی را منعکس کردند. بنیانگذار صندوق ارز دیجیتال آلتانا، آلیستر میلن، یکی از این افراد است. با توجه به اینکه تورم به نفع این دارایی است، میلن، ۴۵۰۰۰ دلار را برای بیت کوین پیش بینی کرد. این گزارش با اشاره به منحنی بازده معکوس که نشان می‌دهد نرخ‌های بهره بلندمدت کمتر از نرخ‌های بهره کوتاه‌مدت است و یک شاخص احتمالی است، می‌گوید که رشد اقتصادی کاهش می‌یابد و پیامدهایی برای همه دارایی‌ها خواهد داشت.

در نتیجه بیت کوین می تواند به ۱۲۰۰۰ دلار بازگردد یا حتی به ۱۰۰۰۰ دلار کاهش یابد. این بدان معنی است که این دارایی که در زمان انتشار با قیمت ۱۷۳۵۳ دلار معامله می شود، می تواند از ۴۴۹۰ دلار یا ۶۹۴۰ دلار قیمت فعلی خود کاهش یابد. با این حال، این گزارش همچنان بیان می‌کند که بیت کوین به بازگشت صعودی خود ادامه می‌دهد.

بیت کوین

در این گزارش همچنین اشاره شد که سناریوی دیگری که ممکن است متفاوت با سال گذشته باشد، این است که فدرال رزرو و بانک‌های مرکزی مجبور شده‌اند «در سیاست‌های کاهش تورمی خود تجدید نظر کنند». اگر این اتفاق بیفتد، بیت کوین می تواند مسیر مثبت دیگری را دنبال کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx