صندوق بیت کوین گری اسکیل ۴۰ درصد زیر ارزش ذاتی معامله میشود

گری اسکیل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 410 نفر

ارزندگی بیشتر صندوق گری اسکیل با ریزش مجدد بازار کریپتو

صندوق بیت کوین گری اسکیل با کاهش ۴۱٪از ارزش دارایی پایه بسته شد. این معیار یک حق بیمه یا تخفیف به ارزش خالص دارایی (NAV) صندوق GBTC است.

در ۴۰-٪، سرمایه گذاران می توانند سهام صندوق را با این تخفیف از قیمت دارایی پایه خریداری کنند. با این حال، در حال حاضر، خرس‌ها بازارها را به هم ریخته‌اند و کل بازار رمز ارز ها در حال دامپ شدن است.
رقم دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) در گری اسکیل نیز همراه با بازارهای گسترده‌تر کاهش یافته است. بر اساس گزارش کوین گلس، مجموع دارایی های بیت کوین تراست به کمتر از ۱۰ میلیارد دلار کاهش یافته است.

علاوه بر این، دارایی هر سهم برابر با ۱۴.۸۳ دلار است، در حالی که قیمت بازار هر سهم ۸.۷۹ دلار است، بنابراین ۴۰ درصد تخفیف دارد.

دومین صندوق بزرگ صندوق اتریوم گری اسکیل، وضعیت بهتری ندارد. حدود ۳.۴ میلیارد دلار در AUM وجود دارد و دارایی هر سهم ۱۱.۴۴ دلار است. علاوه بر این، قیمت هر سهم در بازار ۷.۷۱ دلار است که معادل با تخفیف -۳۲.۶٪ برای آن صندوق است.

این احتمال وجود دارد که رگولاتورها در حال حاضر به سختی به ارزهای دیجیتال برخورد کنند. این می‌تواند هر روزنه‌ای از امید را برای تصویب تبدیل صندوق GBTC به ETF توسط SEC از بین ببرد.

سرمایه‌گذاران، چه خرده‌فروشی و چه نهادی، اکنون بسیار پریشان هستند و یک رویداد نهایی تسلیم شدن در حال انجام است.

بیت کوین به سیکل جدید سقوط کرد

قیمت بیت‌کوین در این چرخه بازار نزولی به پایین‌ترین حد خود رسیده است و همچنین تخفیف گری اسکیل را افزایش داده است. بیت کوین چند ساعت پیش صبح پنجشنبه به ۱۵۷۰۰ دلار کاهش یافت. این کمترین دارایی از نوامبر ۲۰۲۰ است.

بیت کوین اکنون در هفته گذشته ۱۸.۵ درصدکاهش یافته است و نسبت به بالاترین رکورد خود در سال گذشته ۷۶.۳ درصد افت یافته است. به گفته CoinGecko، در زمان انتشار، دارایی با قیمت ۱۶۴۴۱ دلار معامله می شد.

به نظر می رسد که پاکسازی بزرگ کریپتو در چند ساعت گذشته به پایان رسیده است. با این حال، درد حداکثری ممکن است هنوز تمام نشده باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx