درخواست ETF جدید گری‌اسکیل موجب رشد قیمت ZCASH شد

گری‌اسکیل
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 274 نفر

شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل (Grayscale)، که روی ارزهای دیجیتال تمرکز دارد، روز سه‌شنبه درخواست تأسیس یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) با تمرکز بر حفظ حریم خصوصی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارائه کرد. این ETF جدید به نام Grayscale Privacy ETF، عملکرد پنج زیرمجموعه را دنبال می‌کند که در این صنعت، در نوع خود اولین خواهد بود. این زیرمجموعه‌ها شامل شرکت‌های فعال در زمینه امنیت و حفاظت داده‌ها، حریم خصوصی داده‌ها و خدمات امنیت سایبری می‌شوند.

طبق پرونده‌ای که توسط دیوید لاوال، رئیس جهانی ETFهای گری‌اسکیل به SEC ارائه شده، محصولات این صندوق شامل برخی بلاک‌چین‌های حریم خصوصی، پروژه‌های هوش مصنوعی و راه‌حل‌های محاسبات ابری است. به طور دقیق‌تر ۱۰ درصد ETF حریم خصوصی گری‌اسکیل به پروتکل‌های حفظ حریم خصوصی اختصاص می‌یابد.

همچنین، این ETF عملکرد دارایی‌های دیجیتالی را که با استفاده از روش‌های رمزنگاری بر حفاظت از حریم خصوصی کاربران تمرکز دارند، رصد می‌کند. این پرونده نشان می‌دهد که در حال حاضر، این دسته شامل تراست زی کش گری‌اسکیل (ZCSH) نیز می‌شود. در حال حاضر، زمان‌بندی تصمیم SEC برای تأیید یا رد این ETF مشخص نیست.

ارز دیجیتال Zcash یک دارایی دیجیتال است که بر حریم خصوصی و ناشناس بودن تأکید دارد. این دارایی به کاربران امکان می‌دهد بدون افشای جزئیات حساس مانند آدرس فرستنده و گیرنده یا مبلغ انتقال، تراکنش انجام دهند.

پرونده مذکور بیان می‌کند که ZCSH به طور غیرفعال روی Zcash سرمایه‌گذاری می‌کند. هدف آن ارائه راهی راحت به سرمایه‌گذاران برای دسترسی به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در Zcash است و پیچیدگی‌های مرتبط با خرید، ذخیره و ایمن‌سازی مستقیم این ارز دیجیتال را کنار می‌گذارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx