گری اسکیل از SEC شکایت کرد

گری اسکیل
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 564 نفر

مدیر دارایی دیجیتال گری اسکیل (Grayscale) گزارش افتتاحیه خود را علیه کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرده است تا تصمیم آن مبنی بر رد درخواست گری اسکیل برای تبدیل Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) به صندوق قابل معامله (ETF) بیت کوین را به چالش بکشد. بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال جهان، گزارش حقوقی افتتاحیه خود را در ۱۱ اکتبر در دادگاه استیناف ایالات متحده در منطقه کلمبیا ارائه کرد، که در آن مدعی شد ضربه‌های SEC «خودسرانه، هوس‌بازانه و تبعیض‌آمیز» است.

گری اسکیل استدلال کرد که SEC با محصولات معامله شده در بورس بیت کوین (ETP) با “سرسختی ویژه” برخورد می کند و این کار را “بیش از اختیارات قانونی خود” انجام می دهد. وکلای گری اسکیل استدلال کردند که چندین ETF معاملات آتی بیت‌کوین که قبلاً توسط SEC تأیید شده‌اند، قیمت‌های خود را بر اساس شاخص‌هایی مشابه با ETF بیت‌کوین اسپات تولید می‌کنند. آنها بیان کردند:

اگرچه بیت کوین ممکن است یک دارایی نسبتاً جدید باشد، اما مسئله حقوقی در اینجا ساده است. کمیسیون با ناتوانی در توجیه رفتار بسیار متفاوت خود با ETPهای آتی بیت کوین و شناسایی ETPهای بیت کوین، اساسی ترین الزامات APA را نقض کرده است.

گری اسکیل همچنین استدلال کرد که “آزمون بازار قابل توجه” SEC برای تقلب و دستکاری طراحی شده است و SEC استاندارد هایی دارد که احتمالاً نمی‌توان آن را راضی کرد. وکلای گری‌اسکیل همچنین خاطرنشان کردند که این تست بازار قابل توجه فقط برای ETP های مرتبط با بیت کوین اعمال می شود، که باعث شد آنها باور کنند که مورد تبعیض قرار گرفته اند.

گری اسکیل همچنین استدلال کرد که تصمیم SEC “به ۸۵۰,۰۰۰ سرمایه گذار که دارای سهام در تراست (Trust) هستند آسیب می زند. با توجه به اینکه کمیسیون، تراست را برای معامله به عنوان یک ETP در بورس تایید نکرد، ارزش سهام آن نمی تواند ارزش دارایی های بیت کوین زیربنایی تراست را به دقت دنبال کند و سهامداران تراست را از میلیاردها دلار ارزش محروم می کند. در این خلاصه آمده است:

به سادگی هیچ توجیهی برای ادامه تحمیل چنین آسیب جدی به سرمایه گذار وجود ندارد.

تشکیل پرونده در دادگاه استیناف ایالات متحده پس از آن صورت می گیرد که SEC رسماً درخواست گری‌اسکیل برای تبدیل GBTC به بیت کوین ETF اسپات را در ۲۹ ژوئن رد کرد. در همان روز، گری اسکیل با ارائه یک “دادخواست برای بازبینی” دعوی قضایی را آغاز کرد. با توجه به گری‌اسکیل ، SEC باید خلاصه خود را تا ۹ نوامبر ارسال کند. سپس گری اسکیل در ۳۰ نوامبر قبل از اینکه هر دو طرف گزارش نهایی را در ۲۱ دسامبر ارائه دهند، خلاصه پاسخ را ارسال می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx