متا مایکروسافت آفیس را به متاورس می آورد

متاورس مایکروسافت
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 510 نفر

همکاری متا و مایکروسافت در متاورس

پلتفرم متا با غول فناوری مایکروسافت همکاری کرده است تا طیف وسیعی از محصولات مایکروسافت آفیس ۳۶۵ را به متاورس خود بیاورد تا شرکت ها را به کار در محیط های مجازی ترغیب کند. در جریان همایش متا کانکت ۲۰۲۲ در ۱۱ اکتبر، ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت گفت که برنامه تماس ویدیویی Teams با هدست واقعیت مجازی “Quest” متا و “Quest Pro” جدید رونمایی شده ادغام می شود و به افراد امکان می دهد در یک فضای مجازی شبیه به اتاق هیئت مدیره جمع شوند.

برنامه های کاربردی آشنای بهره وری مایکروسافت مانند ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت لوک و شیر پوینت نیز در متاورس متا در دسترس خواهند بود. نادلا افزود: قابلیت‌های آینده شامل امکان استریم یک رایانه Windows Cloud به هدست‌های متا می‌شود. نادلا گفت که برنامه‌های مدیریت هویت و دستگاه تلفن همراه در سطح سازمانی مایکروسافت با هدست‌های Quest و Quest Pro متاورس متا سازگار خواهند بود و به شرکت‌ها اجازه می‌دهند هدست‌های واقعیت مجازی را در شبکه‌های شرکتی خود مدیریت و ایمن کنند، درست مانند رایانه‌ها یا تلفن‌ها.

متا شرط می‌بندد که هدست Quest Pro، مملو از ویژگی‌های جدید، کاربران را به یک روز کاری مجازی وسوسه کند. این شرکت ادعا می کند که تجهیزات جدید راحت تر، عملکرد بهتر و وضوح بهبود یافته با وضوح بالاتر نسبت به هدست فعلی خود دارند. همچنین گفته می‌شود که Quest Pro بازخورد «شهودی‌تری» در کنترل‌کننده‌های دستی خود دارد، که در آن آواتار مجازی کاربر از حالات چهره، مانند لبخند و چشمک، در زندگی واقعی خود تقلید می‌کند.

در سخنرانی اصلی، نادلا با اشاره به سیاست‌های مستمر کار از راه دور که برای اولین بار به دلیل محدودیت‌های کووید اجرا شد، گفت: همه‌گیری کرونا یک فرصت دوباره زندگی را در محیط‌های کاری سابقاً اداری ایجاد کرده است. نادلا گفت:

ما تجربه جلسه همه جانبه مایکروسافت تیمز را به Quest متا و متاورس آن می‌آوریم تا راه‌های جدیدی را برای ارتباط با یکدیگر به افراد ارائه دهیم.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا افزود:

با افزایش کار حضوری، ما می‌خواهیم همه این توانایی را داشته باشند که احساس کنند در محیط کار حضور دارند.

تیم های مایکروسافت همچنین با فضای VR متا برای جلسات تجاری به نام اتاق کار Horizon سازگاری متقابل خواهد داشت. زاکربرگ گفت این تجربه چند دستگاهی پایه ساز دفتر مجازی آینده خواهد بود. از زمانی که این شرکت در سال گذشته نام خود را از فیسبوک به متا تغییر داد، تمرکز و منابع آن به شدت به سمت ساخت چیزی که زاکربرگ آن را یک متاورس “باز” ​​و “متقابل پذیر” می نامد تغییر کرده است. با صرف هزینه‌های میلیارد دلاری برای عرضه سخت‌افزار و دنیای مجازی مورد نیاز، و صرف ۵.۷ میلیارد دلار تنها در سال ۲۰۲۲، بازوی تحقیق و توسعه این شرکت، آزمایشگاه‌های واقعیت، ارزان نبوده است.

علیرغم زیان‌ها، زاکربرگ درباره «فرصت عظیم» در آینده خوش بین بود و حتی اذعان داشت که چنین ضررهایی می‌تواند برای چندین سال دیگر ادامه داشته باشد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx