استفاده از وب ۳ در اتحادیه جهانی اقتصاد

وب 3
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 421 نفر

وب ۳ پر رونق میشود

اتحادیه جهانی اقتصاد در حال راه اندازی یک مشارکت عمومی-خصوصی جدید است تا از فناوری های وب ۳ برای حمایت بهتر از نتایج اقلیمی مثبت استفاده کند، زیرا آگاهی از تأثیر فناوری های بلاک چین بر محیط زیست تاثیر میگذارد.

این سازمان غیردولتی مستقر در سوئیس روز چهارشنبه در طی پنلی که در ایالات متحده برگزار شد، اعضای این اتحادیه را متشکل از ۳۰ شریک در تلاقی توسعه پایدار و فناوری‌های وب ۳، کریپتو و بلاک چین اعلام کرد.

این اتحادیه قصد دارد از تحقیق و توسعه حمایت کند، بهترین شیوه ها را به اشتراک بگذارد و بر مقررات تأثیر بگذارد و شامل اعضای بین رشته ای از پلتفرم بلاک چین سولانا تا سازمان های غیرانتفاعی متمرکز بر پایداری مانند Climate Collective تا دانشگاه لیسبون است.

فناوری کریپتو اخیراً با ادغام اتریوم پیشرفت‌هایی در پایداری داشته است که مصرف انرژی دومین بلاک چین را کاهش داده است. با این حال،این صنعت همچنان پر مصرف است. بر اساس شاخص مصرف انرژی بیت کوین Digiconomist، بیت کوین، بزرگترین ارز رمزنگاری شده بر اساس ارزش بازار، دارای انتشار کربن است که با کشور یونان از لحاظ انتشار هم تراز است و مصرف انرژی آن با امارات متحده عربی قابل مقایسه است.

ایمی وسترولت، مدیر منطقه ای آمریکا شرکت energy web ،در کنفرانس آنلاین گفت: «اهداف و راه هایی که صنعت کریپتو برای کربن زدایی نیاز دارد، بسیار پیچیده است. Energy Web سیستم عامل های غیرمتمرکز و منبع باز متمرکز بر کربن زدایی می سازد. وسترولت گفت: «من فکر می‌کنم ما به همکاری سازمان‌های غیردولتی تأسیس شده، دانشمندان آب‌وهوایی، شرکت‌های آب و برق و صنایعی که در زمین هستند، نیاز داریم تا مطمئن شویم که این ابزارهای واقعاً نوآورانه و منحصربه‌فردی که در اختیار داریم در جهت درست به کار گرفته می‌شوند.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx