بررسی الت کوین ها، ایا سقوط در راه است؟

تحلیل بازار
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 453 نفر

بیت کوین و اتر به همراه اکثر توکن های دیگر در ۱۰ الت کوین از نظر ارزش بازار صبح روز سه شنبه در آسیا سقوط کردند. میمکوین ها نیز پس از افزایش اخیر جایگاه خود را از دست دادند.

 

وضعیت الت کوین ها

بیت کوین در ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ با ۰.۸ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۴۱۳۶ دلار آمریکا معامله شد. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، اتریوم ۱.۷ درصد از دست داد تا در ۱۹۰۴ دلار آمریکا تغییر کند و پس از اینکه اخیراً از سقف ۲۰۰۰ دلار عبور کرد، جایگاه بیشتری را از دست داد.
BNB، توکن منتشر شده توسط Binance، روند را کاهش داد و با ۰.۶% افزایش به ۳۱۹ دلار آمریکا رسید.
Dogecoin با ۶.% کاهش به ۰.۰۷ دلار آمریکا رسید، در حالی که توکن Shina Inu با ۹.۶ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۰۱۵۳ دلار آمریکا رسید و برخی از سودهای دو بزرگ ترین ممکوین از نظر ارزش بازار در آخر هفته را از بین برد.
شبکه ورزشی و سرگرمی متمرکز Chiliz با جهش ۷.۵ درصدی به ۰.۱۹ دلار آمریکا رسید که نشان دهنده افزایش ۲۹.۷ درصدی در هفته است.

این به دنبال اعلامیه ای مبنی بر اینکه باشگاه بارسلونا سرمایه گذاری بیشتری را برای شعبه توسعه وب ۳ خود، Barca Digital Entertainment، تضمین کرده است، که با Socios.com مبتنی بر Chiliz برای ایجاد توکن های هواداران بارسا همکاری می کند و به طرفداران حق رای و توانایی کسب جوایز می دهد.

بازارهای سهام ایالات متحده در بحبوحه این که نگرانی‌های مربوط به رکود بیش از حد افزایش یافته است و افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، اقتصاد را به سمت فرود ملایم سوق خواهد داد، یک شبه بالاتر رفتند. این برخلاف چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان است که به‌طور شگفت‌انگیزی نرخ بهره کلیدی را در روز دوشنبه پس از ارقام ضعیف تولید صنعتی کاهش داد.
میانگین صنعتی داوجونز، شاخص کامپوزیت نزدک و شاخص S&P 500 در روز دوشنبه بین ۰.۴ تا ۰.۶ درصد افزایش یافتند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx