خروج سرمایه گذاران از بیت کوین در هفته جاری

خروج سرمایه گذاران
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 331 نفر

به گفته مدیر دارایی‌های دیجیتال CoinShares، جریان خروجی بیت‌کوین در مجموع به ۲۱ میلیون دلار رسید و خروجی‌های ماهانه به ۲۹ میلیون دلار را افزایش یافت، حتی در شرایطی که موقعیت‌های فروش بیت‌کوین شاهد جریان‌های ورودی ۲.۶ میلیون دلاری بودند.

جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات CoinShares روز دوشنبه در یک پست وبلاگی گفت که سرمایه گذاران هفته گذشته ۱۷ میلیون دلار از محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال خارج کردند.
بر اساس گزارش CoinShares، صرافی‌ها در اروپا ۲۰ میلیون دلار ورودی ثبت کردند، در حالی که جریان خروجی از مبادلات آمریکای شمالی و جنوبی در هفته گذشته به ۳۶ میلیون دلار رسید.
یک سری از کوین های  شاهد ۳.۹ میلیون دلار ورودی بودند که در این بین Uniswap با ورود ۱۰ هزار دلار آمریکا یا ۶.۶ درصد از دارایی های تحت مدیریت رکورد ثبت کرد.

باترفیل گفت: «تشخیص اینکه آیا این یک تغییر معنادار در احساسات با توجه به اندازه کوچک آن است، مشکل است، اگرچه جریان‌های خروجی جزئی در مجموعه گسترده‌ای از ارائه‌دهندگان مشاهده شد. همچنین در زمان حجم معاملات کم و بهبود قیمت ها رخ می دهد که نشان می دهد ممکن است عنصری از سود جزئی وجود داشته باشد.

گزارش CoinShares نشان می‌دهد که اتریوم در هفته گذشته، علی‌رغم «ادغام» آینده، تنها شاهد ورود ۱۰۰ هزار دلار به صرافی ها بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx