معرفی توکن سان Sun

معرفی توکن سان Sun
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3925 نفر

معرفی توکن سان Sun

جاستین سان (Justin Sun) خالق توکن بومی پلتفرم دیفای Tron است.

به نظر می رسد که سان (SUN) یک آزمایش بزرگ و پر از خلاقیت بی حد و مرز باشد و بخش جدایی ناپذیری از DeFi Tron است. سان به همراه سایر پروژه های دیفای، اکوسیستم Tron را بهبود خواهد بخشید. ۱۶ سپتامبر راه اندازی رسمی ترون سان بود. مجموع عرضه سان برابر با ۱۹۹۰۰۷۳۰ توکن خواهد بود.

به علاوه، سان می تواند در وام های مشارکتی، بیمه، نقدینگی، استیبل کوین ها و موارد دیگر مشارکت داشته باشد. سان که به عنوان نمونه برتر بیت کوین در شبکه Tron خلق شده است، دارای هیچگونه سرمایه گذاری VC یا همان سرمایه گذاری پرریسک، سرمایه گذاری PE یا سرمایه گذاری خصوصی، پیش ماینیگ و ذخیره سازی تیمی است.

تمام قابلیت ها و ویژگی های سان با قراردادهای هوشمند معرفی می شوند و کاملا تحت مدیریت عموم هستند.

سان همچنین به ماشین مجازی Tron وصل خواهد شد و به عنوان درگاهی نزدیک به سایر پروژه های دیفای متصل خواهد شد.

ماینینگ بین زنجیره ای

هدف نهایی این است که سان از طریق نقدینگی بین زنجیره ای قابل ماین کردن شود. در حال حاضر چند توکن و دارایی غیر از TRC10 و یا غیر TRC20 برای گسترش نقدینگی موجود سان تحت نظر قرار دارند. بیت کوین، اترویوم، ریپل و لایت کوین همگی موارد جالبی را به این ویژگی اضافه خواهند کرد. اما با قاطعیت نمی توان گفت که همه این دارایی ها در ماینینگ بین زنجیره ای استفاده خواهد شد. ماین کردن توکن های سان باعث رشد اکوسیستیم دیفای Tron خواهد شد.

در تاریخ ۱۶ سپتامبر که روز راه اندازی سان بود، ماینینگ این توکن هم آغاز خواهد شد.

کاربردهای سان

ظاهرا سان کاربرد یا هدف خاصی ندارد. اما به طور کلی می توان گفت که دارندگان این توکن می توانند در جوامع حاکمیتی شرکت کنند و در خصوص قراردادهایی که می توانند به پلتفرم دسترسی داشته باشند، رای گیری کنند. همچنین پشتیبانی پلتفرم از نوع دارایی ها را مشخص کرده و در خصوص قابلیت های جدیدی که به پلتفرم افزوده خواهند شد اظهار نظر کنند.

چگونگی خرید سان

صرافی ها بسیاری وجود دارند که ادعا می کنند آنها بهترین صرافی هستند. برای یک صرافی خوب امنیت کاربران و حساب هایشان، اطلاعات شخصی از اهمیت بالایی برخوردار است.

با در نظر گرفتن همه چی می توان به این جمع بندی رسید که صرافی KuChain یکی از بهترین انتخاب ها است. این صرافی مفهوم آینده تجارت ارزهای دیجیتال را بررسی کرده و پروژه های باکیفیت را به خود اضافه می کند، پس می توان اینگونه گفت که KuChain صرافی خوبی است.

این ارز هنوز به بایننس اضافه نشده است.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx