بیشترین موارد استفاده از استیبل کوین ها در دهه حاضر

استیبل کوین ها
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 426 نفر

لین آلدن می‌گوید که استیبل کوین‌ها در حال حاضر دو مورد استفاده اصلی را در این دهه ارائه می‌دهند. در یک مصاحبه جدید با آنتونی پمپلیانو; آلدن می گوید که به عنوان نماینده دیجیتال ارزها; استیبل کوین ها برای عملکرد صرافی های رمزنگاری بسیار مهم هستند.

در حال حاضر استیبل کوین ها دو نقش مهم را ایفا می کنند. یکی به عنوان واحد حساب برای بسیاری از پلتفرم های معاملاتی، صرافی های متمرکز بین المللی یا در برخی از بازارهای دیفای.

آلدن همچنین می گوید که در برخی کشورها نیز; از استیبل کوین ها برای به حداقل رساندن تاثیر ارزهای بی ثبات استفاده می شود. او می گوید: «دومین استفاده، گزینه مورد علاقه من است; افرادی که در بازارهای نوظهور یا بازارهای مرزی از استیبل کوین ها استفاده می کنند. در کشورهایی که ارزهای ورشکسته دارند، استیبل کوین ها برای نوعی پس انداز میان مدت استفاده می شود.

من یک دوست آرژانتینی داشتم که این را خیلی خوب برایم تعریف کرد. پولی که من در کمتر از یک ماه آن را خرج خواهم کرد، به ارز محلی نگه می دارم. پولی را که قرار است چندین ماه نگه دارم، بصورت استیبل کوین نگه خواهم داشت. و پولی را که می خواهم سه تا پنج سال کنار بگذارم، مقداری از آن را در بیت کوین قرار می دهم.

او می‌گوید که طبقه دارایی‌های نوپا، دلار آمریکا را در دسترس‌تر می‌کنند. به‌ویژه با ظهور فناوری‌هایی مانند پروتکل تارو لایتنینگ لبز، که می‌تواند انتقال ارزان قیمت دلار را با استفاده از شبکه بیت‌کوین تسهیل کند.

آلدن ادامه می دهد:

من فکر می‌کنم که تقاضا برای دلار در سطح جهانی وجود دارد. و استیبل کوین‌ها به طور اتفاقی فناوری هستند که مردم امکان می‌دهد دلارها را به دست بگیرند. حتی اگر دولت‌ها و شبکه‌های بانکی آنها آن‌ها را در دسترس قرار ندهند یا سعی در محدود کردن دسترسی داشته باشند. من فکر می کنم که استیبل کوین ها این هدف را در این دهه دارند.

به همین دلیل است که من همچنین فکر می کنم چیزهای جالبی مانند Taro on Lighting وجود دارد که به طور بالقوه می تواند استیبل کوین ها را به بیت کوین بیاورد. و به هر شبکه ای تبدیل می شود که برای تراکنش آن دلارها کارآمدتر باشد. زیرا اینها کمتر در مورد تمرکززدایی محض هستند و بیشتر در مورد آنچه می‌تواند به مردم امکان دسترسی ارزان به دلار را بدهد.»

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx