پایانی بر داستان ترا

تراکلاسیک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 415 نفر

پیگرد قانونی بیش از یک هفته ای صرافی های کریپتو کره جنوبی و شرکت های مرتبط با Terraform Labs(ترا لبز ) سرانجام به پایان رسید و افسران اعتراف کردند که یافتن اطلاعاتی که به دنبال آن بودند چالش برانگیز بود.

همانطور که گزارش شده است، تیم تحقیقاتی مشترک جرایم مالی و اوراق بهادار تحت اداره دادستانی ناحیه جنوبی سئول ماه گذشته به عنوان بخشی از تحقیقات جاری خود در مورد “حادثه Terra” (LUNC) به ۱۵ مکان حمله کردند.

دادستان افسران را به پلتفرم‌های تجاری پیشرو در بازار Upbit، Coinone، و Bithumb – همراه با چهار صرافی دیگر – در ساعت ۵:۳۰ عصر KST (8:30 صبح UTC) روز ۲۰ ژوئیه اعزام کرد. بررسی خود مبادلات، بلکه فعالیت‌های تجاری افراد مرتبط با Terraform.

افسران در حال بررسی ادعاهایی هستند مبنی بر اینکه مدیران Terraform از یک سقوط قریب الوقوع مطلع بوده اند یا اینکه آنها “عمدا” سقوط چندین سکه اکوسیستم Terra را در ماه می انجام داده اند.

از بنیان گذار ترا چخبر ؟

این تیم همچنین خانه دانیل شین، یکی از بنیانگذاران آزمایشگاه های Terraform را در سئول، به علاوه حداقل دو شرکتی که او با آنها مرتبط است – Chai، یک شرکت فناوری فین تک پیشرو، و یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر ناشناس، جستجو کردند.

سرمایه گذاران شین و هم بنیانگذارش دو کوون را متهم کرده اند که از روی میل این سقوط را انجام داده اند.

اگرچه افسران در روز ۲۱ ژوئن در حالی که جعبه‌هایی پر از مواد ضبط شده را حمل می‌کردند از چندین محل در سئول خارج می‌شدند، به نظر می‌رسد که بعداً بازگشتند و در مجموع هفت روز را در بسیاری از آدرس‌ها سپری کردند.

Newsis گزارش داد که Dunamu & Partners، یکی از شرکت های تابعه اپراتور Upbit Dunamu، که تعداد قابل توجهی توکن LUNC را در سال ۲۰۱۸ خریداری کرد، نیز مورد حمله قرار گرفت. این شرکت کل دارایی های LUNC خود را برای بیت کوین (BTC) در فوریه ۲۰۲۱ فروخت و شرکت مادرش اتهامات مربوط به تخلف را رد کرده است.

در همین گزارش به نقل از یک مقام ناشناس از تیم دادستانی آمده است:

«مدت زیادی طول کشید تا با استفاده از پزشکی قانونی دیجیتال، [داده هایی را که به دنبال آن بودیم] از [فایل ها و اسناد] مصادره شده استخراج کنیم. همچنین بررسی ارتباط [داده ها] [به عنوان شواهد بالقوه] زمان زیادی طول کشید.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx