بازپرداخت بنیاد لونا به سرمایه‌گذاران کوچک UST

لونا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 393 نفر

FatManTerra در ۷ اکتبر ۲۰۲۲ به یک توییت توسط بنیاد لونا پاسخ داد، جایی که دنبال‌کنندگان توییتر خود را در مورد اینکه چرا هنوز پس از سقوط استیبل کوین لونا در می ۲۰۲۲ به دارندگان UST بازپرداخت نکرده است، به‌روزرسانی کرد.

چه اتفاقی برای طرح اولیه افتاد؟

در این توییت، LFG تعهد خود را برای بازپرداخت سرمایه‌گذاران کوچک‌تر با استفاده از ذخایر دارایی‌های باقی‌مانده خود تکرار کرد:

این توییت به‌عنوان اولین به‌روزرسانی در مورد وضعیت پس از یک موضوع توییتر در ماه مه منتشر می‌شود، جایی که LFG گفت که قصد دارد از تمام سرمایه‌های باقی‌مانده خود برای «غرامت به کاربران باقی‌مانده UST، کوچک‌ترین دارندگان ابتدا استفاده کند، اما هنوز این کار را انجام نداده است.

این سازمان بخشی از وجوه ذخیره خود را برای کمک به تقویت دلاری استیبل کوین UST پس از سقوط آن در ماه مه ۲۰۲۲ استفاده کرده بود. در زمان انتشار، ترکیب ذخیره شامل

۳۱۳ بیت کوین، ۳۹,۹۱۴ بایننس کوین،  اواکس   ۱,۹۷۳,۵۵۴ ، UST 1,847,079,720,720T و ۲۲۲,۷۱۳,۰۰۷ لونا کلاسیک می باشد.

FatManTerra بهانه ادامه دادخواهی را “به طور مشخص رقت انگیز” خواند، در حالی که یکی دیگر از کاربران توییتر SonicTheBer، اظهار تاسف کرد، “این فقط کلاهبرداری در سطح بعدی است.”

برای افزودن به این ترکیب، دادستان های کره جنوبی اخیرا دارایی های رمزنگاری شده متعلق به LFG را مسدود کردند. LFG به شدت این ادعاها را رد کرده و گفته است که از می ۲۰۲۲ بیت کوین یا سایر توکن ها را از کیف پول خود منتقل نکرده است.

سپس FatManTerra از LFG خواست تا شواهدی ارائه دهد که چرا نمی‌تواند توزیع وعده داده شده را در صورت مسدود نشدن وجوهش انجام دهد:
در زمان انتشار، LFG هنوز پاسخی نداده بود

پس از سقوط ترا، بسیاری از سرمایه گذاران UST به انجمن های Reddit رفتند تا ناامیدی خود را ابراز کنند، که باعث شد یکی از سرمایه گذاران آماتور PersianCapital راه حلی برای توزیع مجدد وجوه پیشنهاد دهد. برای هر سرمایه‌گذار کوچک TerraUSD که UST را در بانک رمزنگاری Terraform Labs سپرده است، LFG می‌تواند ۰.۳۰ دلار به ازای هر UST برگرداند. در آن زمان، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، با این پیشنهاد موافقت کرد.

LFG چیست؟

بنیاد Luna Guard در ژانویه ۲۰۲۲ راه اندازی شد تا به اکوسیستم ترا کمک کند تا رشد کند زیرا به دنبال ایجاد انقلابی در بازار استیبل کوین بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx