هاسکینسون: توکن سوزی کاردانو یک کار احمقانه است

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 453 نفر

فقط احمق ها از توکن سوزی کاردانو حمایت می کنند

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، در یک مناقشه در جامعه بر سر توکن سوزی کاردانو، دیدگاه خود را مبنی بر بی ارزش بودن این عمل مجدداً تأیید کرد.

بنیانگذار کاردانو با لحنی تحقیرآمیز و در عین حال بازیگوش از طرفداران این عمل درخواست کرد که عمیقاً انتخاب های زندگی خود را در نظر بگیرند و از خود بپرسند که چرا آنها “در حماقت و بخل و حماقت فرو رفته اند”.

او با بیان اینکه وقتی به این نتیجه رسید که سوزاندن یک تلاش بی‌ثمر است، طرفداران این ایده باید برای از بین بردن پول جامعه «التماس بخشش» کنند، ادامه داد.

بعد از اینکه کارتان تمام شد، می‌خواهم که برگردید، و تنها پس از اینکه به سطح جدیدی از وضوح و بینش رسیدید، از کل جامعه کاردانو برای از بین بردن پولشان طلب بخشش کنید.

توکن سوزی، از بین بردن دارایی کاربران است

از ۱۳ ژوئن، کاردانو در محدوده قیمتی بین ۰.۴۰ تا ۰.۵۹ دلار قرار گرفته است. به‌عنوان راه‌حل، برخی از افراد جامعه، توکن سوزی را برای کمیاب بودن و ایجاد جهش قیمت پیشنهاد کرده‌اند.

در حمایت از این ایده، @PerAsperaVinco  این استدلال را رد کرد که سوزاندن توکن‌های کاردانو مانند از بین بردن دارایی یک فرد است.

این یک قیاس مع الفارق است. این بیشتر شبیه از بین بردن یک قیمت از دارایی است که باعث افزایش قیمت کل دارایی های دیگر می شود.

با این حال، هاسکینسون عنوان کرد:

قدرت شگفت انگیز جهل زمانی آشکار می شود که مردم نتوانند درک کنند که هیچ ذخیره جادویی از کاردانو در کار نیست. تمام کاردانوها در دست افراد واقعی است، برای سوزاندن آن باید از آنها گرفته شود و نابود شود.

چارلز هاسکینسون ۳۱ آگوست ۲۰۲۲

 فلسفه کاردانو متفاوت است

موضوع توکن سوزی کاردانو در موارد متعددی در گذشته مطرح شده است. در نوامبر گذشته، هاسکینسون به این موضوع پرداخت و گفت که توکن سوزی آن چیزی را که طرفداران می‌خواهند محقق نمی‌کند.

 

مشابه اظهارات اخیر خود، بنیانگذار کاردانو گفت که سوزاندن کاردانو به معنای ضرر شخص دیگری است. علاوه بر این، توکن سوزی در توکنومیک کاردانو گنجانده نشده است. همچنین برای رویکرد پروژه بلاکچینی کاردانو مفید نیست.

شما در حال از بین بردن یکپارچگی سیاست پولی کل ارزهای دیجیتال با دستکاری سیاست های پولی که سال ها پیش تنظیم شده بود و این قرارداد اجتماعی با تصمیم گیری چهار ساله خرید افرادی که وارد اکوسیستم می شوند، ایجاد می شود، می کنید.

هاسکینسون گفت که فلسفه کاردانو، اصول اساسی و حل مشکلات دنیای واقعی همیشه ترفندهای کوتاه مدت را شکست می دهند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx