ارزهای دیجیتال در آفریقا پیشرفته‌ترین اکوسیستم را دارد

ارزهای دیجیتال آفریقا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 421 نفر

۹۵ درصد از کل معاملات ارزهای دیجیتال مربوط به سرمایه گذاران کوچک است

بر اساس آخرین یافته‌های Chainalysis، علیرغم اعدادی که نشان می‌دهد کشورهای جنوب صحرای آفریقا کمترین تراکنش‌های ارزهای دیجیتال را در مقایسه با هر منطقه دیگری دارند، این قاره میزبان برخی از پیشرفته‌ترین اکوسیستم‌های ارزهای دیجیتال است.

این گزارش نشان داد که استفاده بیش از حد از پلتفرم‌های P2P، منطقه آفریقا را متمایز می‌کند و نشان می دهد که حواله‌های کوچک زیر ۱۰۰۰۰ دلار، ۶.۴ درصد از حجم تراکنش‌های آن را تشکیل می‌دهند، بیش از هر منطقه دیگری. وقتی به تعداد نقل و انتقالات فردی نگاه می کنیم، نقش خرده فروشی آشکارتر می شود.

افزایش اتکا به معاملات شخص به شخص در آفریقا به دلیل مقررات

بر اساس این گزارش، نقل و انتقالات خرده فروشی ۹۵ درصد از کل معاملات در منطقه آفریقا را تشکیل می دهد. صرافی‌های P2P 6  درصد از کل حجم تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در آفریقا را تشکیل می‌دهند که بیش از دو برابر سهم نزدیک‌ترین منطقه، آسیای مرکزی و جنوبی و اقیانوسیه است.

ری یوسف، مدیر عامل Paxful، همچنین پیشنهاد کرد که چگونه مقررات بر فعالیت بیت کوین و سایر رمزارزها تأثیر می‌گذارد در حالی که اتکا به استفاده از P2P است.

این تحلیلگر در این گزارش خاطرنشان کرد: «نیجریه در سال ۲۰۲۱ استفاده از نایرا را برای خرید رمزارز به دلیل نگرانی‌های مربوط به کلاهبرداری و فرار مالیاتی محدود کرد و به همین دلیل، بسیاری از مردم شروع به خرید و فروش همتا به همتا کردند.»

هند همچنین افزایش استفاده از صرافی P2P را پس از اتخاذ موضع منفی بانک مرکزی هند در مورد استفاده از ارزهای دیجیتال و جلوگیری از گسترش خدمات بانک‌های نهادی به بازار ارزهای دیجیتال را گزارش داده است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx