یونی سواپ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است

یونی سواپ
  • زمان مطالعه: 264دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 470 نفر

یونی‌سواپ لبز، که در واقع ستون فقرات پروتکل یونی سواپ است، ظاهراً در حال آماده شدن برای جذب سرمایه‌های مخاطره‌آمیز ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون دلاری است. تک کرانچ (TechCrunch) گزارش داد که خالق رابط یونی سواپ، هیدن آدامز، با یک صندوق مستقل سنگاپور و همچنین شرکت سرمایه گذاری متمرکز بر رمزارز پولی چین تعامل دارد.

گفته می‌شود که یونی‌سواپ لبز پس از جمع‌آوری سرمایه، ۱ میلیارد دلار ارزش گذاری شده است، اگرچه ارزش گذاری نهایی ممکن است تغییر کند، اما تا زمانی که افزایش سرمایه به مراحل بعدی برسد، در انتظار مذاکرات است. یونی سواپ لبز قبلاً در یک دور جذب سرمایه  ۱۱ میلیون دلار به رهبری آندریسن هوروویتز با سرمایه‌گذارانی از Paradigm Venture Capital، Union Square Ventures و ParaFi جمع‌آوری کرده بود. آخرین اقدامات آن برای جذب بودجه احتمالاً نشان دهنده برنامه هایی برای گسترش بیشتر پیشنهادات خود است.

این پروتکل دیفای یکی از بزرگترین صرافی های غیرمتمرکز کریپتو است و در حال حاضر سهم آن از بازار ۴۷.۲ درصد است. در ماه‌های اخیر، جامعه یونی‌سواپ استراتژی‌های تولید درآمد را با هدف حفظ رشد بلندمدت پروتکل در نظر گرفته است. پیشنهاد تغییر کارمزدها در اوایل ماه ژوئیه مورد حمایت گسترده حاکمیت جامعه یونی‌سواپ قرار گرفت، اما از آن زمان تاکنون اقدامات کمی انجام شده است.

تصمیم یونی سواپ لبز برای جمع‌آوری سرمایه در حال حاضر نیز ممکن است مکانیزمی برای کاهش احتمالی خطرات آزمایشی باشد. عضو انجمن یونی سواپ با نام مستعار BJP3333 در اوایل سال جاری نوشت که «برداشتن هزینه‌ها از LP [ارائه‌دهندگان نقدینگی] باید آخرین راه حل باشد».

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx