آغاز انباشت اتریوم توسط نهنگ‌ها

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 490 نفر

با توجه به نزولی که اتریوم (ETH) تاکنون داشته، می‌تواند گزینه مناسبی برای معامله‌گران کوتاه مدت در این ماه باشد. با این حال، ترجیح به نزولی بودن آن، بسیاری از معامله گران طولانی مدت را غافلگیر کرد. خوشبختانه برای آنها، این رمزارز مجدداً شاهد علاقه نهنگ ها بخود است که می‌تواند چشم انداز صعودی اتریوم را افزایش می دهد.
هشدار اخیر وال استیت خرید عمده اتریوم را تایید کرد. بر اساس این هشدار، یک آدرس به تازگی مقداری اتر به ارزش بیش از ۲ میلیون دلار را خریداری کرده است. در حالی که ممکن است این خرید به تنهایی تأثیری بر قیمت نگذارد، اما یک تغییر تازه است. به این دلیل که نهنگ‌ها در ۲ هفته گذشته، که در طی آن بازار عمدتاً نزولی بود، از خریدهای بزرگ اجتناب کردند.

چرا انباشت این تک نهنگ اتریوم ارزش توجه دارد؟

خب، ممکن است نشانه‌ای از این باشد که آدرس‌های باهوش با جیب‌های عمیق اکنون به فکر خرید مجدد در پایین‌ترین قیمت‌های اخیر هستند. یکی از دلایل بالقوه ای که نهنگ ها در حال خرید مجدد هستند، فرسودگی فشار فروش است. در واقع، همین امر را می توان با معیار توزیع عرضه ETH نشان داد.

تحلیل اتریوم

اتریوم هفته را با مقداری فشار فروش آغاز کرد که عمدتاً از آدرس‌هایی ناشی می‌شد که بیش از ۱ میلیون کوین دارند. با این حال، همان آدرس‌ها نیز پس از آزمایش مجدد پایین‌ترین حد قیمت در ۴ هفته گذشته، دوباره خرید کردند.

همچنین آدرس‌هایی که بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱ میلیون ETH دارند نیز تا روز سه‌شنبه، زمانی که روند نزولی کاهش یافت، به افزایش فشار فروش کمک کردند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx