آموزش ساخت حساب کاربری جیمیل (Gmail)

  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 586 نفر

آموزش ساخت حساب کاربری جیمیل (Gmail)

جیمیل یکی از سرویس های رایگان و البته بسیار محبوب کمپانی گوگل است که تنها به وسیله ایجاد یک حساب کاربری می توانید با استفاده از این ابزار می توانید در برنامه های مختلف اقدام به ساخت حساب کاربری کنید. در اصل جیمیل پل ارتباطی شما با سایر برنامه ها خواهد بود. این در حالی است که شاید برای برخی از ما نحوه ایجاد حساب کاربری جیمیل سؤال باشد و نتوانیم از این سرویس رایگان، استفاده کنیم. با این وجود در ادامه این مقاله قصد داریم تا در طی چند مرحله ساده، نحوه ساخت جیمیل (Gmail account) را آموزش دهیم.

برای ساخت حساب جیمیل، ابتدا توی قسمت سرچ مرورگر خودتون عبارت Gmail رو سرچ کنید. اولین لینک را باز کنید.

جیمیل

در قسمت پایین سمت چپ گزینه Create account را انتخاب کنید. اما با انتخاب این گزینه، برای شما ۲ حق انتخاب داده خواهد شد تا اینکه هدف اصلی از ساخت جیمیل را برای خودتان مشخص کنید. یکی با عنوان For my personal use یکی هم For work or my business. گزینه اول رو انتخاب میکنیم.

اطلاعات جیمیل

یه صفحه باز می‌شود که باید اطلاعاتمون رو توی اون وارد کنیم. در قسمت اول نام خودمون رو وارد می‌کنیم.  در قسمت دوم نام خانوادگی رو وارد می کنیم. توی مرحله بعدی باید نام کاربری خودمان رو انتخاب کنیم. توی قسمت آخر هم از ما میخواد که برای اکانت جیمیلمون یک رمزعبور حداقل ۸ حرفی که شامل حروف انگلیسی و اعداد باشه رو برای خودمون وارد کنیم. در کادر سمت راست دوباره رمزعبورمون رو تکرار‌ می‌کنیم و گزینه Next را میزنیم.

ساخت حساب کاربری جیمیل

در این قسمت شما باید شماره تلفن خود را وارد کنید. در این قسمت شما باید شماره ای که وارد کرده اید را تایید کنید. برای تایید شماره تلفن نیز برای شما پیامکی از جانب گوگل ارسال خواهد شد که برای دریافت این پیامک، باید گزینه Send را انتخاب کنید.

در کمتر از ۱۰ ثانیه، پیامکی را از گوگل دریافت خواهید کرد که حاوی کد ۶ رقمی می باشد و برای تایید شماره تلفن خود، باید در این بخش وارد کنید و سپس گزینه Verify را انتخاب نمایید.

در این قسمت باید سایر اطلاعات خود وارد کنید. در اولین بخش می توانید Recovery email را وارد کنید. با استفاده از ایمیلی که در این قسمت وارد می‌کنید، می‌توانید در مواقع ضروری حساب کاربری جیمیل خود را بازیابی کنید. توجه کنید که این قسمت اختیاری است. سپس باید تاریخ تولد خود را به میلادی وارد نمایید. سپس از بخش Gender نیز باید جنسیت خود را انتخاب نمایید.

ساخت جیمیل

در مرحله بعد روی گزینه Skip کلیک می‌کنیم.

به عنوان آخرین مرحله نیز گزینه I agree را انتخاب کرده و الان ما یک حساب کاربری جیمیل داریم که می‌توانیم از آن برای ثبت نام در صرافی ارزینجا استفاده کنیم.

ساخت حساب کاربری جی میل

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx