سرمایه گذاری در بازار نامطمئن ارز دیجیتال

سرمایه گذاری ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 11دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 399 نفر

نحوه سرمایه گذاری در ارز دیجیتال زمانی که بازار نامطمئن است

آیا معامله گران هنگام سرمایه گذاری در بازار نامطمئن ارز دیجیتال می توانند موفق باشند؟ بازارهای نامطمئن ممکن است ریسک‎هایی داشته باشد، اما اغلب آنها بیشترین پاداش را به همراه دارند، بیت کوین تنها نمونه ای از دارایی است که با وجود شرایط بازار فراتر از انتظارات بوده است. بازارهای نامطمئن، بازارهایی تعریف می شوند که پیش بینی عملکرد آنها در آینده دشوار است. به عنوان مثال، تقریباً غیرممکن است که کسی زمان رکود بزرگ اقتصادی را تعیین کند و تاریخ دقیق شروع و پایان را مشخص کند و اینکه کدام پروژه ها در زمان های دشوار پیشرفت می کنند. اگرچه این می تواند برای سرمایه گذاران جدید بسیار ترسناک باشد، این بازارهای نامطمئن نیز می توانند سودآورترین بازار باشند و فرصتی عالی برای سرمایه گذاران فراهم کرده تا خود را به صورت استراتژیک برای سودهای سه رقمی یا حتی چهار رقمی قرار دهند.

صرف‌نظر از تأثیر بهبودی همه‌گیری کووید۱۹، سرمایه‌گذاران ممکن است همچنان به خوبی در بازارهای مالی سرمایه گذاری کرده باشند، حتی در یک بازار پرنوسان مانند صنعت ارزهای دیجیتال. اگرچه بسیاری از سرمایه گذاران هنوز در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال شک دارند، اما همچنان پتانسیل رشد دارایی های آنها وجود دارد. به عنوان مثال، کسانی که هولدر بیت کوین بودند، احتمالاً از زمانی که بیت کوین از ۲۸۰۰۰ دلار به ۶۵۰۰۰ دلار رسید، در پوست خود نمی گنجیدند. ذهنیتی که باید سرمایه‌گذاران را تشویق به سرمایه گذاری کند این موضوع نیست بلکه نحوه انجام این کار است.

چه چیزی سرمایه گذاری در بازار نامطمئن ارز دیجیتال را دشوار می کند؟

حتی با وجود بهترین ابزارهایی که سرمایه گذاران در اختیار دارند، پیش بینی اینکه بازار به کجا می رود با دقت ۱۰۰ درصد دشوار است. حتی با بااستعدادترین کارشناسان، ترسیم یک تصویر دقیق از اینکه بازار به کجا می‌رود و کجا باید پول خود را سرمایه گذاری کنید، دشوار است. در حالی که انتظار می‌رود بیت‌کوین همچنان به بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد، این تنها یک پیش‌بینی صرف است و بسیاری از سرمایه‌گذاران را مجبور می‌کند بپرسند در حال حاضر باید پول خود را کجا تخصیص دهند.

آیا تنوع یک استراتژی مناسب برای سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال است؟

به طور معمول، توصیه ای که بیشتر به سرمایه گذاران گوشزد می‌شود متنوع کردن سبد سرمایه‌گذاری است. فلسفه فکری این است که همه پول خود را روی یک دارایی سرمایه گذاری نکنید. اعتقاد بر این است که هزاران دارایی وجود دارد، بنابراین گسترش سرمایه‌گذاری شما می‌تواند به کاهش برخی از ریسک‌های ذاتی با سرمایه‌گذاری در یک دارایی کمک کند. در حالی که این امر در بازارهای سنتی منطقی است، این دیدگاه با نظر مخالفی مواجه شده است که عنوان می‌کند که تنوع بخشیدن تنها یک افسانه است، تا حدی به این دلیل که بسیاری از ارزهای دیجیتال برتر با بیت کوین ارتباط نزدیکی دارند و داستان بازاریابی که برای متمایز کردن یک سکه از سکه دیگر استفاده می شود، از ارزیابی مناسب سکه، از جمله خود کد، دور می شود. برخلاف شرکت‌های عمومی که کاربران از آنها سهام خریداری می‌کنند، ارزیابی پتانسیل یک پروژه ارز دیجیتال بسیار پیچیده‌تر است و به دانش فنی بیشتری نیاز دارد. به این دلایل، استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال کمی پیچیده‌تر از تنوع می‌شوند.

چه استراتژی های دیگری برای سرمایه گذاری توصیه می شود؟

سرمایه‌گذاران اغلب تشویق می‌شوند تا از یکی از این دو استراتژی استفاده کنند، یا فهرستی از سکه‌های با ریسک متوسط تا بالا تهیه کنند یا ببینند که چگونه سکه‌ها از قیمت بیت‌کوین تقلید می‌کنند.

ابتدا، کارشناسان به کاربران پیشنهاد می‌کنند که چند ارز را در سبد خود انتخاب کنند (۱ تا ۳ ارز دیجیتال) و فهرستی متنوع از سکه‌ها و توکن‌ها را تهیه کنند که از ریسک متوسط تا بالا متغیر است. این لیست باید شامل چندین استیبل کوین باشد.

استراتژی دوم نحوه پیروی سکه ها از بیت کوین را در نظر می گیرد. با در نظر گرفتن اینکه هر کوین چگونه نوسانات قیمت بیت کوین را تقلید می کند، کاربران می توانند بینشی در مورد مسیری که یک سکه ممکن است دنبال کند به دست آورند. متأسفانه، از طرف دیگر، سکه های کمتر محبوب (مخصوصاً آنهایی که کمتر از ۱ دلار به فروش می رسند) ممکن است صرف نظر از عملکرد بیت کوین، به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کنند. با این حال، روی هم رفته، تأثیر بیت کوین بر قیمت سایر سکه‌ها امروزه نسبت به سال‌های گذشته قوی‌تر است، همانطور که در تحقیقات همبستگی که ارزهای برتر بازار مانند ریپل را مقایسه کرده است، مشهود است.

مهم نیست که سرمایه‌گذار چه استراتژی را اتخاذ کند (در صورت انتخاب هر کدام)، مهم‌ترین بخش در مورد هدایت یک صنعت نامشخص، آگاهی از روندهای جدید بازار و موقعیت‌یابی بر این اساس است. بنابراین، سرمایه‌گذاران باید از اخبار اخیر به خوبی مطلع باشند و این قابلیت را داشته باشند که بر اساس اطلاعات جدید به شکل ظاهری عمل کنند و پرتفوی خود را متناسب با آن تنظیم کنند.

کاربران چگونه می توانند از فرصت ها در بازار نامطمئن استفاده کنند؟

کیف پول هایی که برخی از مراحل مبادله دارایی را انجام می دهند، می توانند به سرمایه گذاران کمک کنند تا به سرعت از فرصت های بازار استفاده کنند. کیف پول‌های ارز دیجیتال، دروازه‌های ورود به دنیای شگفت انگیز رمزارزها هستند. کیف من ارزینجا، یک کیف پول ارزدیجیتال با استانداردها و ظاهری به‌روز (کاربرپسند) است که به منظور سهولت استفاده از ارزهای دیجیتال و خدمات منحصر به‌فرد صرافی ارزینجا ایجاد  شده است.

بدون محدودیت، بدون هزینه

استفاده از کیف من ارزینجا، بدون محدودیت و کاملا رایگان است. شما می‌توانید با استفاده از کیف پول من، دارایی خود را تا هر زمان که بخواهید، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، ذخیره و مدیریت کنید و درصورت نیاز آن ها را به کیف پول های دیگر انتقال دهید.

امنیت دارایی شما، اولویت اصلی ما

یکی از اولویت‌های اصلی ارزینجا، حفظ امنیت سرمایه شماست. به همین دلیل، در ساخت کیف من ارزینجا از به‌روز ترین لایه‌های امنیتی روز دنیا و تخصص کارشناسان حوزه امنیت سایبری استفاده شده است. همچنین دارایی‌ کاربران به روش سرد نگهداری می‌شود. روش نگهداری سرد نیاز به اتصال اینترنت ندارد و به همین دلیل امنیت دارایی‌ها چندین برابر می‌شود.

قابلیت‌ها

  • امکان ذخیره بیش از ۵۰۰ رمزارز مختلف
  • قابلیت تبدیل سریع و آسان رمزارزها به یکدیگر
  • پشتیبانی از تمام شبکه‌های بلاکچین
  • آدرس یکبار مصرف و اختصاصی
  • انتقال داخلی رمزارزها به‌صورت رایگان

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx