رمزارز BNB یک اوراق بهادار است یا خیر؟

رمزارز BNB
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 429 نفر

در دادگاه مربوط به FTX، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، از رمزارز FTT، به عنوان یک اوراق بهادار یاد کرد. پس از این دادگاه، نگرانی های جدیدی در مورد رمزارز BNB صرافی بایننس پدیدار شد. SEC تاکید کرد که FTT یک برنامه خرید و توکن سوزی دارد که مشابه برنامه بازخریدخرید سهام است؛ و هر دو به یک هدف، یعنی افزایش ارزش دارایی منجر می‌شوند. بایننس نیز برنامه مشابهی برای BNB دارد؛ زیرا در سال ۲۰۲۱ برنامه BNB سوزی خود را راه اندازی کرد.

آیا رمزارز BNB یک اوراق بهادار است؟

کوری کلیپستن (بنیانگذار پلتفرم سرمایه‌گذاری سوان) توییت کرد که بایننس آمریکا، می تواند BNB را به دلیل تعیین FTT به عنوان یک اوراق بهادار توسط SEC، حذف کند. دیو واربرتون (بیتکوینیست و وکیل سابق کریپتو) نیز همین دیدگاه را داشت. او گفت که با BNB و هر توکن صرافی دیگری باید به‌طور یکسان رفتار شود. به گفته واربرتون، اگر SEC نتواند ثابت کند که FTT یک اوراق بهادار است، اعتبار SEC “به کلی تضعیف خواهد شد”.

در همین حال، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس گفت که: «بسیاری از مردم فکر می‌کنند توکن‌ همه صرافی‌ها یکسان هستند.» او ادامه داد:

«BNB توکنی ابزاری در صرافی بایننس است و یک سکه بومی روی دو بلاکچین است.»

اکثر صرافی‌ها از فهرست کردن دارایی‌های دیجیتالی که ممکن است SEC آنها را اوراق بهادار در نظر بگیرد، اجتناب کرده‌اند. به عنوان مثال، زمانی که SEC علیه ریپل شکایت کرد، صرافی کوین بیس بلافاصله این کوین را از فهرست خود حذف کرد. تنها صرافی بزرگی که در ایالات متحده از رمزارز BNB پشتیبانی می کند، شرکت تابعه بایننس، یعنی Binance.US است. حال باید دید که SEC چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا می‌تواند ثابت کند که FTT یک اوراق بهادار است یا خیر؟!

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx