مدیرعامل آلامدا ریسرچ به کلاهبرداری اعتراف کرد

آلامدا ریسرچ و صرافی FTX
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 489 نفر

اعتراف مدیرعامل آلامدا ریسرچ به کلاهبرداری

کارولین الیسون، مدیر عامل سابق آلامدا ریسرچ (Alameda Research) و گری وانگ یکی از بنیانگذاران صرافی FTX به اتهامات کلاهبرداری خود اعتراف کرده اند و در تحقیقات وزارت دادگستری از مدیر عامل سابق صرافی FTX، سام بانکمن-فرید، همکاری می کنند.

دامیان ویلیامز، دادستان ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک (SDNY) این خبر را در ۲۲ دسامبر اعلام کرد و تأکید کرد که بعید است کاجرا به همین جا ختم شود و به احتمال زیاد موضوعات بیشتری روشن خواهد شد.

همانطور که هفته گذشته گفتم، این تحقیقات ادامه دارد و به سرعت در حال انجام است. همچنین گفتم که اطلاعیه هفته گذشته آخرین اطلاعیه ما نخواهد بود و اجازه دهید یک بار دیگر صریح باشم، امروز هم روز آخر نیست.

من اعلام می کنم که SDNY علیه کارولین الیسون […] و گری وانگ […] در ارتباط با نقش آنها در کلاهبرداری هایی که به سقوط صرافی FTX کمک کرده است، اتهاماتی را ارائه کرده است. خانم الیسون و آقای وانگ هر دو به این اتهامات اعتراف کرده اند و هر دو با SDNY همکاری می کنند.

ویلیامز همچنین تأیید کرد که سم بنکمن فرید اکنون در بازداشت اداره تحقیقات فدرال (FBI) است و در راه بازگشت به ایالات متحده است که در آنجا مستقیماً به منطقه جنوبی نیویورک منتقل می شود تا در برابر قاضی حاضر شود.

بیانیه دادستان ایالات متحده دامیان ویلیامز در مورد ایالات متحده علیه ساموئل بنکمن-فرید، کارولین الیسون و گری وانگ

دادستان ایالات متحده ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲

ویلیامز همچنین از این بیانیه برای ارسال یک هشدار جدی به هر کسی که ممکن است در رفتار نادرست صرافی FTX یا شرکت آلامدا ریسرچ شرکت کرده باشد استفاده کرد:

اکنون زمان آن است که جلوتر برویم. ما به سرعت در حال حرکت هستیم و صبر ما ابدی نیست.

در اقدامی جداگانه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در ۲۱ دسامبر اعلام کرد که الیسون و وانگ را به دلیل قوانین آنها در یک طرح چند ساله برای کلاهبرداری از سرمایه گذاران سهام در FTX متهم کرده است و افزود که در حال بررسی سایر موارد نقض قوانین اوراق بهادار است. و همچنین به سایر نهادها و اشخاص مرتبط با این تخلف نیز اشاره کرد.

پس از اینکه سم بنکمن فرید از حق خود برای استرداد رسمی که ممکن بود هفته ها طول بکشد چشم پوشی کرد، در ۲۱ دسامبر رسماً به مقامات ایالات متحده تحویل داده شد. وکیل او ادعا کرد که سم بنکمن فرید می‌خواست این روند را تسریع بخشد، زیرا او به دنبال جبران ضرر مشتریان است.

در همین حال، اعتراف به کلاهبرداری و همکاری اخیر الیسون با SDNY ممکن است برای برخی تعجب آور نباشد، زیرا گزارش شده است که او در یک کافی شاپ در فاصله کوتاهی از دفتر دادستانی ایالات متحده و دفتر FBI نیویورک در ۵ دسامبر دیده شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx