اتریوم از صرافی پکسفول حذف شد

حذف اتریوم از صرافی پکسفول
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 652 نفر

صرافی پکسفول اتریوم را از معاملات خود حذف کرد

صرافی ارز دیجیتال پکسفول (Paxful) در طی اقدامی عجیب اتریوم (ETH)، دومین رمزارز بزرگ بازار را از پلتفرم خود حذف کرده است. ری یوسف بنیانگذار و مدیر عامل صرافی پکسفول ضمن اعلام این خبر حذف تکان دهنده از فهرست معاملات گفت:

درآمد حاصل از معاملات ارزهای دیجیتال بخصوص اتریوم خوب است، اما یکپارچگی بر همه چیز از جمله درآمد ما برتری دارد. یوسف سه نگرانی اصلی خود در مورد دومین ارز دیجیتال با ارزش جهان که منجر به این تصمیم شد را بیان کرد.

بیت کوین، تنها پول صادقانه

روز چهارشنبه، ری یوسف، مدیرعامل صرافی پکسفول، عنوان کرد این صرافی تمام معاملات مربوط به اتریوم را به حالت تعلیق در خواهد آورد. در همین راستا، معاملات اتریوم در این صرافی امروز متوقف شده است. مدیرعامل پکسفول همچنین اظهار داشت که به کاربران فرصت کافی برای بستن معاملات خود را خواهد داد.

یوسف در خبرنامه ای که برای مشتریان پکسفول ارسال شد، سه دلیل را برای این تصمیم عنوان کرد و به هدف پکسفول برای حفظ یکپارچگی و حذف «آپارتاید اقتصادی» اشاره کرد.

انتقال شبکه اتریوم از یک مدل امنیتی اثبات کار (PoW) به یک مدل امنیتی اثبات سهام (PoS) به عنوان اولین دلیل برای حذف از این صرافی ذکر شده است. یوسف اشاره کرد که مکانیسم اثبات کار مسلماً «نوآوری است که بیت کوین را به تنها پول صادقانه موجود تبدیل می کند». به این ترتیب، تغییر مکانیسم اتریوم به اثبات سهام اساساً آن را به «شکل دیجیتال فیات» تبدیل کرده است.

بنیانگذار پکسفول همچنین ادعا کرد که اتریوم غیرمتمرکز نیست زیرا ظاهراً گروه کوچکی از افراد آن را کنترل می کنند و کاربران معمولی یک روز برای استفاده از آن به مجوز نیاز خواهید داشت.

یوسف همچنین از توانایی بلاک چین در اجازه توکن سازی دارایی ها انتقاد کرد که اکثریت آنها کلاهبرداری و برای فریب افراد تازه وارد هستند. یوسف افزود، این توکن‌ها، باعث شده‌اند که شتاب رشد بیت کوین بسیار کاهش یابد و سال‌هاست برای ما هزینه های زیادی داشته اند.

هنگامی که از صرافی پرسیده شد که آیا پکسفول به طور مشابه استیبل کوین‌ها را (که از قضا آن‌ها کاملا متمرکز هستند) از این پلتفرم حذف می‌کند، مدیرعامل صرافی عنوان داشت که معاملات تتر (USDT) و USD Coin (USDC) را متوقف نخواهد کرد.

پس از سقوط صرافی FTX در ماه گذشته، مدیرعامل پکسفول کاملا از بیت کوین و نحوه نگهداری غیرحضانتی ارزهای دیجیتال حمایت کرده است. او به کاربران توصیه کرد که هرگز پس انداز بیت کوین خود را در هیچ صرافی، حتی پکسفول، ذخیره نکنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx