قشر کم درآمد بیشتر در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 379 نفر

کمیسیونر کمیسیون معاملات آتی کالا: میزان سرمایه گذاری قشر کم درآمد در ارزهای دیجیتال بیشتر از بازارهای سنتی است

کریستین جانسون، کمیسیونر کمیسیون معاملات آتی کالا(CFTC) اخیرا در جریان یک میزگرد عنوان داشت که: همزمان با رشد بازار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال و مواجهه با رکود اقتصادی، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نیاز دارد در جهت آموزش و توسعه سرمایه‌گذاران فعالیت بیشتری کند.

جانسون هفته گذشته در طی رویدادی با محوریت ارزهای دیجیتال که توسط دفتر اقلیت ها و زنان کمیسیون معاملات آتی کالا سازماندهی شد. گفت: “ما باید آموزش و اطلاع رسانی به سرمایه گذاران را افزایش دهیم تا مصرف کنندگان را توانمند کنیم و همزمان با فعالیت های غیرقانونی مبارزه کنیم و از یکپارچگی و ثبات بازارهای مالی خود محافظت کنیم.

این میزگرد آخرین فرصت برای سیاستگذاران بود تا در مورد رمزارزها از دیدگاه مالی، با تمرکز بر موضوعاتی مانند حمایت از سرمایه گذاران برای گروه های تحت پوشش و ایجاد قوانینی برای ارائه بهترین خدمات به آن جوامع، بحث کنند. شرکت کنندگان همچنین در مورد مقررات، سیاست و نوآوری در فضای ارزهای دیجیتال بحث کردند.

این میزگرد همچنین به قانون دو حزبی حمایت از مصرف کننده کالاهای دیجیتال ۲۰۲۲ (DCCPA) پرداخت. در صورت تصویب این قانون، مطالعه کمیسیون معاملات آتی کالا در مورد چگونگی تأثیر ارزهای دیجیتال بر “جوامع متنوع” الزامی می شود.

اظهارات کمیسیونر کمیسیون معاملات آتی کالا گزارش اول ژوئن بانک فدرال رزرو کانزاس سیتی را برجسته تر می کند. این گزارش نشان می دهد که گروه هایی که از نظر مالی ضعیف تر هستند سطوح بالاتری از مشارکت در سرمایه گذاری های مرتبط با ارزهای دیجیتال نسبت به سرمایه گذاری روی بازارهای سنتی دارند.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx