بازگشت اعتماد به نفس با اخبار “ادغام” توسط توسعه دهندگان اتریوم

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

جلسه توسعه دهندگان تمام هسته ای اتریوم در اواخر 18 آگوست به پایان رسید و آنها برای ادغام آینده آماده می شوند. چندین موضوع مهم از جمله پیامدهای تحریم های اعمال شده بر تورنادو کش مورد بحث و بررسی قرار گرفت. توسعه دهندگان همچنین مشکلاتی را که از زمان ادغام شبکه آزمایشی برای انتقال  PoS […]

اخبار ادغام اتریوم

جلسه توسعه دهندگان تمام هسته ای اتریوم در اواخر 18 آگوست به پایان رسید و آنها برای ادغام آینده آماده می شوند. چندین موضوع مهم از جمله پیامدهای تحریم های اعمال شده بر تورنادو کش مورد بحث و بررسی قرار گرفت. توسعه دهندگان همچنین مشکلاتی را که از زمان ادغام شبکه آزمایشی برای انتقال  PoS ظاهر شده است، مورد بحث قرار دادند. گزارشگر کریستین کیم و تیم بیکو، توسعه دهنده اتریوم کور، بینش خود را در مورد فراخوان ACD برای دنبال کنندگان مربوطه خود منتشر کردند. Beiko همچنین مطمئن شد که پرتاب Merge برای راه اندازی در 15 سپتامبر تنظیم شده است و در حال حاضر مشکل کل ترمینال (TTD) تایید شده است. با این حال، این تاریخ ممکن است مطابق با تغییرات نرخ هش شبکه نوسان داشته باشد.

Beiko همچنین می‌گوید که این تماس «همه موارد مربوط به ادغام و همچنین MEV-Boost و مقاومت در برابر سانسور را در سطح پروتکل پوشش می‌دهد». همچنین به بسیاری از «سوالات حاکمیتی نرم‌تر» پیرامون اتریوم اشاره کرد.

وی افزود

ما قبلاً یک اتریوم دیگر AllCoreDevs را جمع‌بندی کردیم، که همه موارد ادغام و همچنین تقویت mev و مقاومت در برابر سانسور را در سطح پروتکل پوشش می‌داد. این یک تماس «رویه‌ای» بسیار کمتر از حد معمول بود و بسیاری از سؤالات حاکمیتی «نرم‌تر» پیرامون اتریوم را مورد بررسی قرار داد.

تیم بیکو در مورد ادغام قریب الوقوع Sepolia که قرار بود در 18 اوت در جریان باشد، به روز رسانی کرد. از آن زمان به دلیل آفلاین بودن برخی از اعتبارسنجی ها، به 21 آگوست به تعویق افتاد. میکا زولتو، توسعه‌دهنده، در طول این تماس، سؤالات مهمی را مطرح کرد. خلاصه او در این مورد در اینجا قرار داده شده است. در ابتدا، زولتو نگرانی خود را در مورد سانسور تراکنش‌های اتریوم توسط رله‌های MEV مطرح کرد. او موضوع مشابه دیگری را در مورد تراکنش‌های اتریوم با سهامداری بزرگ به عنوان ارائه‌دهنده خدمات (Lido، Coinbase) مطرح کرد.

کریستین کیم همچنین مسائل مربوط به مقاومت در برابر سانسور اتریوم را که ناشی از بحران تورنادو کش است را روشن کرد. همانطور که به طور گسترده گزارش شده است، دولت ایالات متحده تحریم هایی را علیه تورنیدو کش( یک ابزار کوچک حفظ حریم خصوصی قرارداد در اتریوم) پیشنهاد کرده است. او ادامه می دهد که بسیاری از توسعه دهندگان اتریوم “مصمم بودند که ویژگی های مقاوم در برابر سانسور شبکه باید به هر قیمتی حفظ شود”.

دیروز، توسعه دهندگان هسته اتریوم به طور طولانی در مورد بردارهای حمله مختلف در برابر مقاومت سانسور پروتکل پس از ارتقای ادغام بحث کردند و اینکه چه استراتژی هایی باید برای حفظ یکپارچگی پروتکل در مواجهه با مخالفت های احتمالی در سطح ایالت اتخاذ شود.

 

توافق همگانی

بینش ها حاکی از آن است که طبق توسعه دهندگان اتریوم، آماده سازی Merge در حال انجام است. فشار برای انتشار نهایی ادغام یک عامل اصلی برای آنها بوده است، زیرا در ماه های اخیر به طور مکرر به تعویق افتاده است. با این حال، اتریوم در فروش 19 آگوست آسیب زیادی دیده است. توکن اتریوم پشتیبانی کلیدی خود را از دست داد زیرا به زیر 1700 دلار سقوط کرد زیرا زیان روزانه انباشته به بیش از 9٪ مطابق با کوین مارکت کپ بود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx