واکنش بازار سهام و رمزارز ها به صورتجلسه FOMC

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

بانک مرکزی ایالات متحده به تلاش های خود برای مهار تورم با افزایش نرخ بهره ادامه می دهد. صورتجلسه نشست ماه جولای کمیته بازار آزاد فدرال امروز منتشر شد و بازارها با خونسردی واکنش نشان دادند. نرخ های بالاتر در پیش است بر اساس صورتجلسه ماه گذشته کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) که امروز منتشر […]

بازار رمزارز

بانک مرکزی ایالات متحده به تلاش های خود برای مهار تورم با افزایش نرخ بهره ادامه می دهد. صورتجلسه نشست ماه جولای کمیته بازار آزاد فدرال امروز منتشر شد و بازارها با خونسردی واکنش نشان دادند.

نرخ های بالاتر در پیش است

بر اساس صورتجلسه ماه گذشته کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) که امروز منتشر شد، بانک مرکزی ایالات متحده ممکن است دوباره نرخ بهره را افزایش دهد. در ماه جولای، افزایش 0.75 درصدی، نرخ ها را به حدود 2.25 تا 2.5 درصد افزایش داد. اکنون FOMC قصد دارد میزان کاهش ترازنامه را در ماه سپتامبر دو برابر کند.

اعضا پیشنهاد کردند که سرعت افزایش نرخ ها و کاهش ترازنامه به شرایط بازار و پاسخگویی به آنها بستگی دارد. آنها همچنین پیشنهاد کردند که ممکن است تعدیل نرخ سیاست‌های انقباضی به منظور ارزیابی تأثیر واقعی آنها بر تورم ضروری باشد. در این صورتجلسه آمده است:

اعضا توافق کردند که در ارزیابی موضع مناسب سیاست پولی، به نظارت بر پیامدهای اطلاعات دریافتی برای چشم‌انداز اقتصادی ادامه دهند و در صورت بروز خطرات، آماده باشند تا موضع سیاست پولی را به نحو مقتضی تعدیل کنند.

واکنش بازار سهام و رمزارز ها

بازارها در ساعات منتهی به انتشار این خبر به طور قابل پیش بینی سرد بودند. رمزارز های اصلی و شاخص های سهام در ساعات قبل از اعلام روند نزولی ثابتی را نشان دادند. با این حال، به نظر می‌رسد بازار سهام و رمزارز ها در ساعاتی پس از انتشار صورتجلسه، واکنش‌های متضادی به این خبر داشته‌اند. هر دو شاخص نزدک و داوجونز بلافاصله پس از انتشار از جهش های کوتاهی برخوردار شدند. با این حال، این جهش ها کوتاه مدت بودند و اکنون در سطوح قبل از اعلام خبر معامله می شوند.

از سوی دیگر،رمزارز ها، تغییری فوری اما متوسطی را متحمل شدند. بیت کوین و اتریوم هر دو پس از اعلام این خبر به یک رکود خفیف ادامه دادند. آنها در این روز به ترتیب 2.5 و 2 درصد ریزش داشتند. کمیته بازار آزاد فدرال بازوی سیاست گذاری فدرال رزرو است و وظیفه تنظیم سیاست های پولی را بر عهده دارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx