استیبل کوین صرافی هیوبی نیز ثبات خود را از دست داد

استیبل کوی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 369 نفر

استیبل کوین صرافی هیوبی به دلیل مشکلات نقدینگی برای مدت کوتاهی از نرخ برابری با دلار آمریکا خارج شد

استیبل کوین پلتفرم مبادلات ارزهای دیجیتال هیوبی (Huobi) به دلیل مشکلات نقدینگی برای مدت کوتاهی برابری خود با نرخ دلار امریکا را از دست داد.

HUSD، استیبل کوین هیوبی قبل از اینکه بحران نقدینگی آن حل شود و مجدداً در یک دلار تثبیت شود، برای چند ساعت تا ۰.۸۷ دلار نیز کاهش یافت.

این ارزدیجیتال در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۰.۹۹۶ دلار معامله می شود. که ۱۱ درصد افزایش این ارز را در ۲۴ ساعت گذشته نشان می دهد. برخی کارشناسان این ناپایداری بوجود آمده را به ریزش اخیر بازار بیت کوین نسبت می دهند.

بر اساس بیانیه ای که توسط صادرکننده این استیبل کوین منتشر شد، این مشکل به دلیل تصمیم آن ها برای بستن حساب های خاص، از جمله حساب های بازارساز، به عنوان وسیله ای برای رعایت مقررات ایجاد شد. HUSD می‌گوید که تفاوت‌های زمانی در ساعات کار بانکها دلیل این ناهماهنگی بوده است.

اخیراً تصمیم گرفته بودیم چندین حساب را در مناطق خاص ببندیم تا از الزامات قانونی پیروی کنیم که شامل برخی از حساب‌های بازارساز می‌شود. با توجه به اختلاف ساعت در ساعات کار بانکها، این موضوع منجر به مشکل نقدینگی کوتاه مدت شد. اما در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.

صرافی ارزدیجیتال Houbi به سرعت وارد عمل شد. و گفت که با صادر کننده استیبل کوین خود، Stable Universal Limited، برای حل مشکلات نقدینگی HUSD همکاری خواهند کرد.

ما از مشکلات نقدینگی فعلی مرتبط با استیبل کوین HUSD که توسط Stable Universal Limited منتشر شده و بر روی شبکه اتریوم ساخته شده است، آگاه هستیم.

صرافی هیوبی همیشه ایمنی دارایی های مشتریان خود را در اولویت قرار داده است.  این صرافی با صادرکننده HUSD همکاری خواهد کرد تا راه حلی بیابد و ثبات آن را در اسرع وقت بازگرداند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx