آیا اصلاح بازار بر قیمت تلور (TRB) تأثیر می گذارد؟

قیمت تلور
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 930 نفر

تلور (TRB) در چند روز گذشته همچنان قوی به نظر می رسد. بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سایر آلتکوین ها پس از نزولی شدن بازار، در تلاش برای حفظ مناطق حمایتی کلیدی خود هستند. قیمت تلور همچنان ساختار صعودی خود را حفظ کرده است.

تجزیه و تحلیل قیمت تلور در نمودار هفتگی

قیمت تلور

در نمودار، قیمت تلور شاهد پایین ترین سطح هفتگی ۱۰ دلار بود که پس از نشان دادن علائم بهبودی عالی در هفته های اخیر، از آن منطقه جهش کرد و به ۴۰ دلار افزایش یافت. کندل هفتگی تلور با احساساتی صعودی بسته شد و کندل هفته جدید صعودی به نظر می رسد و نگاهش به قیمت ۶۰ دلار است. قیمت در تلاش برای حفظ حمایت کلیدی خود برای ایجاد صعودی جدید است. اگر روند قیمت در نمودار هفتگی با این ساختار پیش برود، تلور می تواند به سرعت ۶۰ دلار را دوباره به عنوان سطح مقاومت در برابر خود ببیند.

بررسی نمودار روزانه

قیمت تلور پس از شکل‌گیری موفقیت‌آمیز یک ساختار صعودی، حمایت قوی در ۲۸ دلار را بالاتر از خط روند پیدا کرد. به نظر می‌رسد حمایت ۲۸ دلاری منطقه مورد علاقه در نمودار روزانه باشد. تلور از حمایت خود دور شد و تا ۴۰ دلار افزایش یافت، جایی که با مقاومت مواجه شد.

قیمت یک خط روند صعودی را تشکیل داده است که به عنوان حمایت عمل می کند. قیمت باید بالاتر از این خط روند باقی بماند، شکست به زیر آن ساختار صعودی را باطل می کند. هنگام نگارش مقاله، قیمت تلور ۴۰ دلار است، درست بالاتر از میانگین متحرک نمایی (EMA) با دوره ۵۰ و ۲۰۰ روزه. شاخص قدرت نسبی (RSI)  در نمودار روزانه زیر ۷۰ است که نشان دهنده پیشنهاد خرید بیشتر است.

تجزیه و تحلیل قیمت TRB در نمودار چهار ساعته

تلور همچنان به حفظ ساختار صعودی خود در بالای میانگین متحرک نمایی با دوره ۵۰  روزه به عنوان حمایت و منطقه مورد علاقه ادامه داده است. در تایم فریم ۴ ساعته، میانگین متحرک نمایی نیز به عنوان حمایت کلیدی برای قیمت عمل می کند. اگر تلور نتواند ناحیه حمایتی مربوط به میانگین متحرک نمایی با دوره ۵۰ و ۲۰۰ روزه را نگه دارد، می‌تواند قیمت محدوده ۲۱ دلار را به عنوان منطقه حمایت بعدی آزمایش کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
5 1 دیدگاه
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی غضنفری راد
مهدی غضنفری راد
3 ماه ها قبل

الانی که میخونم قیمتش ۲۵۰ دلار بیشتره و نمیدونم شورت بگیرمش یا نه!!! کاش میدونسم

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx