سقوط بایننس یا تتر بازار ارزهای دیجیتال را نابود خواهد کرد

سقوط صرافی بایننس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 496 نفر

سقوط بایینس یا تتر بازار ارزهای دیجیتال را نابود خواهد کرد

شیبتوشی ناکاموتو، خالق دوج کوین معتقد است که سقوط احتمالی صرافی ارز دیجیتال بایننس یا تتر صادرکننده استیبل کوین USDT می‌تواند کل صنعت را به شدت بی‌ثبات کند.او همچنین به مردم توصیه کرد قبل از ورود به آن، تحقیقات مناسب انجام دهند و ویژگی‌های این بخش از ارزهای دیجیتال را درک کنند.

سقوط تتر و بایننس می تواند ویرانگر باشد

یکی از خالقان  میم کوین دوج کوین، بیلی مارکوس (که بیشتر با نام شیبتوشی ناکاموتو شناخته می‌شود) اعتقاد دارد که اگر بایننس یا تتر از کار بیفتند، ممکن است کار ارزهای دیجیتال تمام شود. این مهندس نرم افزار آمریکایی همچنین بیان کرد که تعداد فزاینده ای از مردم متوجه شده اند که تمرکز بیش از حد یک “ضعف بزرگ” است. برای هرکسی که نگران سقوط بایننس و یا تتر است، اگر هر کدام از این دو سقوط کند، بازی تقریباً تمام شده است.

مدیر عامل سابق توییتر، جک دورسی، از جمله افرادی بود که با ایده ناکاموتو موافق بود. او گفت که چنین فروپاشی احتمالی بدون شک نقطه پایانی بر ارزهای دیجیتال خواهد بود. با این حال، خالق دوج کوین معتقد است که رویداد نامطلوب بالقوه به معنای مرگ ارزهای دیجیتال نیست، بلکه باعث ایجاد یک سقوط بزرگ در بازار خواهد شد. تقریباً هر اختلالی در گذشته، از جمله سقوط اخیر صرافی FTX، باعث افت شدید بازار و وحشت در بین کاربران ارزهای دیجیتال شده است. این عدم قطعیت همچنین باعث شده است که منتقدان بیت کوین را مرده اعلام کنند.

علیرغم اینکه بیش از ۴۶۰ بار در رسانه های معتبر بیت کوین را مرده خطاب کرده اند، بیت کوین هنوز به راه خود ادامه می دهد و به گسترش حضور خود در سراسر جهان ادامه می دهد. این دارایی در اقتصادهای بی ثبات مانند السالوادور و جمهوری آفریقای مرکزی به یک ارز قانونی تبدیل شده است، در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران این دارایی را به دلیل عرضه محدود آن به عنوان محافظ در برابر تورم می دانند.

بایننس چگونه کار می کند؟

برخی از فعالان بازار انتظار داشتند که بحران FTX باعث ایجاد یک اثر دومینویی شود و سایر شرکت ها را به ورشکستگی بکشاند. بایننس، بزرگترین پلتفرم ارزهای دیجیتال، اطمینان داد که ترازنامه خود ثابت است و حتی صندوق دارایی ایمن برای کاربران (SAFU)  خود را به یک میلیارد دلار افزایش داد تا از مشتریان در مواقع اضطراری محافظت کند. علاوه بر این، این شرکت یک صندوق بازیابی صنعت را معرفی کرد که می‌توانست به پروژه‌های درگیر در زمان‌های آشفته کمک کند. بایننس برای کاهش اثرات منفی بیشتر  سقوط صرافی FTX، در حال تشکیل یک صندوق بازیابی برای کمک به پروژه‌هایی است که از نظر بنیادی هستند، اما در بحران نقدینگی قرار دارند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx