چین لینک راه حلی برای بحران صرافی FTX ارائه داد

چین لینک و اثبات ذخیره
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 481 نفر

چین لینک راه حلی برای بحران صرافی FTX ارائه داد

تیم پشتیبان چین لینک (LINK) می‌گوید که شبکه غیرمتمرکز اوراکل در حال ارائه خدماتی است که می‌تواند مشکلات شفافیت در صنعت کریپتو پس از ورشکستگی اخیر صرافی FTX را برطرف کند.

به گفته چین لینک لبز، راه حل اثبات ذخیره بلاکچین (PoR) برای اثبات داده های ذخیره پروژه ها و سازمان ها، از جمله صرافی ها، استیبل کوین ها و موسسات مالی سنتی طراحی شده است. این سیستم با به‌روزرسانی خودکار قراردادهای هوشمند زنجیره‌ای در هنگام تغییر تعادل در ذخایر کار می‌کند.

کریپتو در یک دوراهی قرار دارد. آیا کریپتو به تکرار اشتباهات صنعت مالی جعبه سیاه سنتی ادامه خواهد داد؟ یا سیستم بهتری پدید خواهد آمد؟ ایجاد یک سیستم بهتر امکان پذیر است، و  Proof of Reserveیا اثبات ذخیره یکی از راه های چین لینک برای ارائه شفافیت مورد نیاز کاربران است.

این سرویس در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد، اما چین لینک لبز اکنون به دنبال فروپاشی FTX به طور فعال این سرویس را تبلیغ می کند. شرکتی که زمانی دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بود، اکنون به دلیل سوء استفاده از وجوه مشتریان تحت پیگرد قانونی قرار دارد. سم بنکمن-فراید، مدیر عامل صرافی FTX، گفته می شود که میلیاردها دلار از دارایی های مشتریان را به شرکت تجاری آلامدا ریسرچ که تا سال گذشته نیز مدیریت می کرد، وام داده است.

چین لینک لبز می گوید، کریپتو نباید به بازآفرینی نواقص سیستم مالی سنتی ادامه دهد.  صنعت ارز دیجیتال باید در مورد ایجاد یک اقتصاد جهانی باز و شفاف باشد. بیایید یک وب۳ بهتر بر اساس اثبات و نه بر اساس قول قرارها بسازیم.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx