دارایی ۷۱ میلیاردی صرافی بایننس

صندوق ذخیره بایننس
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 772 نفر

دارایی ۷۱ میلیاردی صرافی بایننس

صرافی بزرگ ارز دیجیتال بایننس جزئیاتی را در مورد ذخایر خود فاش کرده است زیرا پس از فروپاشی صرافی رقیب یعنی FTX، تشنج در جامعه کریپتو زیاد شده است. بر اساس اطلاعاتی که بایننس تاکنون فاش کرده است، صرافی بایننس، دارایی های دیجیتال زیر را از تاریخ ۱۰ نوامبر در اختیار داشته است:

۴۷۵ هزار بیت کوین

۴.۸ میلیون اتریوم

۱۷.۶ میلیارد تتر

۲۱.۷ میلیارد BUSD

۶۰۱ میلیون دلار آمریکا

۵۸  میلیون BNB

در مجموع، ارزش بازار فعلی این دارایی‌های رمزنگاری شده در زمان نگارش این مقاله نزدیک به ۷۱ میلیارد دلار است. این صرافی در مقاله‌ای که در وب‌سایت خود منتشر شد، تأکید کرد که موارد فوق «مجموعه کاملی از داده‌ها نیست» و جزئیات بیشتر در گزارش حسابرسی کامل آتی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

علاوه بر موجودی شش سکه اصلی، این مقاله آدرس‌های کیف پول خاصی را نیز ارائه می‌کند که تحت کنترل صرافی بایننس در شبکه‌های  بیت کوین، اتریوم، بایننس اسمارت چین،BNB  و ترون هستند.

 

همین اطلاعات توسط خود چانگ پنگ ژائو (“CZ”)، مدیر عامل بایننس نیز در توییتر به اشتراک گذاشته شد. او در یک توئیت اضافه کرد که این لیست از آدرس‌ها تا زمانی که اثبات کامل ذخایر تکمیل نشود، آزمایشی است، که به گفته او ممکن است هفته‌ها طول بکشد.

صرافی بایننس در وب سایت خود اضافه کرد که به اصطلاح ارزش “صندوق SAFU”، یک صندوق بیمه اضطراری برای کاربران، افزایش یافته است و اکنون ۱ میلیارد دلار است.

شرکت‌های دیگر نیز از این روند پیروی می‌کنند

علاوه بر صرافی بایننس، شرکت‌هایی مانند  کریپتو دات کام، کراکن، OKX، دریبیت و تعدادی دیگر، پس از اینکه CZ برای اولین بار فعالان صنعت را تشویق به انجام این کار کرد، سندی از ذخایر منتشر کرده‌اند، یا گفته‌اند که منتشر خواهند کرد.

آخرین به روز رسانی روز جمعه از سوی کریس مارسالک، مدیرعامل Crypto.com ارائه شد که آدرس های کیف پول شرکت خود را مستقیماً در یک تاپیک توییتر به اشتراک گذاشت. مانند CZ بایننس، مارسالک همچنین تاکید کرد که کیف پول‌ها تنها بخشی از ذخایر را نشان می‌دهند و می‌توان انتظار داشت که گزارش کامل اثبات ذخایر «در چند هفته آینده» ارائه شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx