وویجر تایید فروش دارایی خود به بایننس را از دادگاه دریافت کرد

وویجر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 376 نفر

وام‌دهنده ورشکسته کریپتو، وویجر دیجیتال، برای پیشنهاد فروش دارایی‌های خود به بایننس ایالات متحده (Binance.US) به قیمت ۱.۰۲ میلیارد دلار تأیید اولیه دادگاه را دریافت کرد. این تایید در بحبوحه تحقیقات امنیت ملی در مورد Binance.US است؛ از این رو وویجر به دنبال سرعت بخشیدن به معامله است.

طبق گزارش رویترز؛ در ۱۰ ژانویه، قاضی مایکل وایلز از دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک به وویجر اجازه داد تا قرارداد خرید دارایی را منعقد کند و به دنبال تایید طلبکار باشد، اما طبق گفته های دادگاه، فروش تا جلسه آینده دادگاه نهایی نخواهد شد. این در حالی است که وویجر می‌خواهد بررسی پیشنهاد خود برای فروش دارایی‌ها به Binance.US را تسریع بخشد.

جاشوا ساسبرگ، وکیل وویجر، در طول جلسه دادگاه خاطرنشان کرد که وویجر به سؤالات کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده (CFIUS) پاسخ داده است و به هر گونه نگرانی که CFIUS داشته باشد که بتواند با این معامله مخالفت کند، پاسخ خواهد داد. ساسبرگ گفت:

“ما در حال هماهنگی با بایننس و وکلای آنها هستیم تا نه تنها به این تحقیق رسیدگی کنیم، بلکه به طور داوطلبانه درخواستی برای پیشبرد این روند ارائه دهیم.”

CFIUS یک نهاد بین سازمانی است که سرمایه گذاری های خارجی یا خرید شرکت های آمریکایی را برای نگرانی های امنیت ملی بررسی می کند. اگر CFIUS تشخیص دهد که نگرانی‌های امنیت ملی در مورد معامله موجه است، CFIUS می‌تواند معامله را مسدود یا لغو کند یا به طرف‌های درگیر بگوید که معامله را تغییر دهند تا نگرانی‌ها را کاهش دهند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx