بلاکچین و توکن جدید هاسکینسون به زودی منتشر می‌شود

بلاکچین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 419 نفر

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو و مدیر اجرایی شرکت IOG، روز جمعه در رویدادی در دانشگاه ادینبورگ در اسکاتلند اعلام کرد که  IOG، شرکت پشت بلاکچین کاردانو، در حال انتشار یک بلاک چین مبتنی بر حریم خصوصی و حفاظت از داده ها و توکن آن است. این بلاک چین که میدنایت (Midnight) نام دارد، یکی از زنجیره‌های جانبی کاردانو می‌باشد و قراردادهای هوشمند بدون دانش (zero-knowledge-proof) را ارائه می‌کند. این بلاکچین به طرفین اجازه می‌دهد تا تراکنش‌ها را بدون افشای هیچ گونه اطلاعات شناسایی با یکدیگر انجام دهند. توکن این بلاکچین داست (Dust) نامیده خواهد شد.

هاسکینسون گفت که این بلاکچین، حریم خصوصی کاربران را حفظ می کند و در عین حال به مقامات اجازه می دهد که در صورت اعطای مجوز، به سیستم دسترسی داشته باشند. هاسکینسون با اشاره به بلاکچین‌های موجود مبتنی بر حریم خصوصی مانند زی‌کش و مونرو گفت که میدنایت با زبان برنامه‌نویسی پذیرفته‌شده‌تر ساخته می‌شود تا به طیف وسیع‌تری از توسعه‌دهندگان امکان ساخت در شبکه را بدهد. میدنایت هنوز در دست توسعه است و IOG اعلام کرد که به ارائه به‌روزرسانی‌ها تا سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داد.
همچنین امورگو، یکی از مؤسسات کاردانو، روز جمعه اولین استیبل کوین با پشتوانه فیات در این شبکه را معرفی کرد. این استیبل کوین USDA نام دارد و در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ راه اندازی خواهد شد. ADA، توکن بومی کاردانو، پس از ثبت افزایش‌های ملایم در طول آخر هفته، در ۲۴ ساعت گذشته با ۶.۷ درصد کاهش به ۰.۳۰ دلار رسید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx