سرمایه گذاران نهادی به دنبال شورت ‌کردن بیت کوین بودند

سرمایه گذاران نهادی به دنبال شورت ‌کردن بیت کوین بودند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 608 نفر

سرمایه گذاران نهادی به دنبال شورت ‌کردن بیت کوین بودند

گزارش جدید کوین شیرز نشان می دهد که در هفته گذشته سرمایه گذاران نهادی ۵۱.۴ میلیون دلار در صندوق های شورت بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند.

طبق این گزارش که روزهای بین ۲۷ ژوئن تا ۱ جولای را بررسی کرده، در مجموع ۶۴ میلیون دلار سرمایه به محصولات دارایی های دیجیتال تزریق شده است. از این رقم ۸۰٪ مربوط به صندوق های شورت بیت کوین بوده است.

با تزریق ۴۶.۲ میلیون دلار سرمایه، سرمایه گذاران امریکایی بیشترین سهم را در این سرمایه ورودی داشته اند. کوین شیرز همچنین خاطرنشان کرد که سرمایه گذاران نهادی از کشورهای برزیل، کانادا، آلمان و سوئیس مجموعاً ۲۰ میلیون دلار از محصولات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال خریداری کردند. اما در مقابل سرمایه گذاران سوئدی ۱.۸ میلیون دلار را از محصولات خارج کردند.

با این افزایش، محصولات شورت BTC مجموعا ۷۷.۲ میلیون دلار سرمایه ورودی از ابتدای سال تا به امروز داشته اند. بدین ترتیب این محصول پس از محصولات چند دارایی و محصولات سولانا با به ترتیب ۲۱۳.۵ و ۱۱۰.۳ میلیون دلار در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

آلت کوین ها

اما در خصوص محصولات اتریوم باید گفت که اتر با جذب ۴.۹ میلیون دلار، پس از یک روند طولانی ۱۱ هفته ریزش، دومین هفته مثبت خود را ثبت کرد. با این حال، صندوق های اتریوم از ابتدای سال تا به امروز شاهد خروج ۴۵۰.۹ میلیون دلار سرمایه بوده اند.

صندوق‌ های چند دارایی نیز ۴.۴ میلیون دلار سرمایه دریافت کردند. در حالی که محصولات سولانا، پولکادات، کاردانو و بیت کوین به ترتیب یک میلیون، ۷۰۰,۰۰۰، ۶۰۰,۰۰۰،‌ ۶۰۰,۰۰۰ جذب کردند.

 

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx