سه چهارم موسسات در سه سال آینده از کریپتو استفاده می کنند

کریپتو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 519 نفر

گزارش جدید ریپل در مورد استفاده از کریپتو و بلاک چین سازمانی، ابزار NFT و رمزارز بانک های مرکزی در کسب و کار ها صحبت می کند.

بر اساس این گزارش; ۷۶ درصد از موسسات مالی مورد بررسی قصد دارند در سه سال آینده از کریپتو استفاده کنند. گزارش جدید ریپل روند پذیرش و استفاده از فناوری‌های نوظهور مانند کریپتو و بلاک چین را در سازمان‌ها و مؤسسات مالی برجسته می‌کند. هم مؤسسات مالی و هم شرکت‌ها مزایای استفاده داخلی از کریپتو را درک می‌کنند. ۴۲ درصد از مؤسسات مالی و ۴۱ درصد از شرکت ها می گویند; رایج ترین دلیل این است که کریپتو به افراد بیشتری امکان دسترسی به خدمات مالی را می دهد.

طبق این نظرسنجی; مدیریت پورتفولیو و پرداخت ها به عنوان با ارزش ترین موارد اضافه شده به دنیای سازمانی مطرح می شوند. مدیریت پرتفوی به عنوان پوشش در برابر تورم; پوشش در برابر سایر انواع دارایی ها و افزایش ارزش دارایی ها به تفصیل شرح داده می شود. شرکت‌کنندگان گفتند امنیت و کیفیت داده‌ها دو مزیت اصلی استفاده از بلاک چین و کریپتو برای پرداخت است.

درک عمومی کریپتو

با این وجود، از آنجایی که این یک فناوری نوظهور است; پذیرش آن همچنان یک نبرد دشوار برای مؤسسات بزرگ است. بر اساس این گزارش، شرکت ها و موسسات مالی هر دو دریافتند که عدم درک عمومی یکی از بزرگترین چالش ها است. با این حال، این گزارش همچنین تاکید کرد که روند آهسته مقررات مربوط به صنعت کریپتو، تردید کاربران بالقوه را برمی انگیزد. اخیراً، رگولاتورها در ایالات متحده به دلیل “اقدامات غیرقانونی” علیه شرکت های رمزنگاری تحت نظارت کنگره ایالات متحده قرار گرفتند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده در حال اجرای مقررات موثر کریپتو برای یکی از فعال ترین مناطق این صنعت است.

ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

علیرغم عقب‌نشینی‌ها در قوانین کریپتو ; این گزارش همچنان علاقه فعال موسسات جهانی به ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را نشان می‌دهد. ۳۴ درصد از مؤسسات مورد بررسی می‌گویند که CBDCها به «تسریع دیجیتالی شدن امور مالی» کمک می‌کنند و «دسترسی بیشتری به اعتبار برای مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها» می‌دهند.

توکن های غیرقابل تعویض

از منظر جهانی، این گزارش علاقه به توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را بر اساس مزایای عاطفی در مقابل مزایای عملکردی تجزیه و تحلیل کرد. پاسخ دهندگان در منطقه آسیا و اقیانوسیه در مقایسه با دلایل دیگر سه برابر بیشتر احتمال دارد که NFT را به دلایل عاطفی یا احساسی خریداری کنند. از هشت ژانر NFT لیست شده، ۵۵٪ گفتند NFT مرتبط با موسیقی بیشترین علاقه را دارد.

ثبات و پایداری

پایداری نیز مورد ارزیابی قرار گرفت، زیرا همچنان یک موضوع داغ در داخل و خارج از صنعت کریپتو است. طبق داده‌های ریپل، بیش از ۷۵ درصد از مصرف‌کنندگان مورد بررسی ترجیح می‌دهند ارزهای دیجیتال پایدار بخرند. بیش از ۲۰ درصد ادعا می‌کنند که “فقط” ارز دیجیتال «پایدار» را خریداری می‌کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx