لیدو فایننس (LDO) همچنان پرچمدار بلامنازع استیکینگ اتریوم

لیدو فایننس
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 461 نفر

Lido Finance سلطان بی چون چرا استیک اتریوم

انتقال نهایی اتریوم به شبکه اثبات سهام، مورد انتظارترین رویداد در بلاک چین و اکوسیستم ارزهای دیجیتال در سال جاری است. بنابراین ارزیابی مداوم نحوه عملکرد پلتفرم هایی مانند  لیدو فایننس که به کاربرانش امکان می دهد هر مقدار اتریوم را در مقابل سود استیک کنند، ضروری است.

به دنبال کاهش مداوم ارزش کل قفل شده (TVL) اکوسیستم های  DeFi طی شش ماه گذشته، جولای آغاز روندهای جدیدی بود. در جولای ارزش کل قفل شده در بسیاری از پروتکل ها شروع به رشد کرد.

داده های DefiLama نشان می دهد; که ارزش کل قفل شده در ماه گذشته ۶۸.۹۸ میلیارد دلاربوده است که شاهد رشد ۱۸ درصدی بوده است.

پس از افت ۷۴ درصدی بین ۴ می تا ۳۰ ژوئن; ارزش کل قفل شده  لیدو فایننس فایننس شروع به بهبودی کرده است.

در زمان انتشار، ارزش کل قفل شده روی پلتفرم لیدو فایننس به ۷.۷۶ میلیارد دلار رسید که ۳۹ درصد نسبت به ۳۰ ژوئن افزایش یافته است. پلتفرم Lido Finance پس از میکر دائویی قرار گرفت که با ارزش کل قفل شده ۸.۸ میلیارد دلاری بازار را رهبری می کند.

پلتفرم لیدو فایننس (LDO)

Lido Finance با ۷.۷۶ میلیارد دلار TVL، ۱۱ درصد از سهم بازار را در کل بازار ۶۸.۹۸ میلیارد دلاری ارزش کل قفل شده در اختیار دارد.

در هفت روز گذشته، لیدو فایننس فایننس رشد ۵.۱ درصدی را در TVL خود ثبت کرد. این افزایش عمدتاً به دلیل رشد عمومی قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال است.

داده‌های Dune Analytics نشان می‌دهد که تا زمان نگارش این مقاله، مقدار کل اتریوم استیک شده تا کنون به ۱۳,۲۱۸,۵۹۷ رسیده است. ۳۱ درصد اتریوم های استیک شده روی پلتفرم لیدو فایننس فایننس هستند. یعنی چیزی حدود ۴,۱۴۳,۰۰۰ اتریوم.

با این حال، سهم  لیدو فایننس از کل اتاریوم های استیک شده از ۲۹ می به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

علاوه بر این، نرخ سود سالیانه ارائه شده به کسانی که در Lido Finance استیک کرده اند; از ابتدای سال به طور پیوسته کاهش یافته است. در ژانویه این رقم به ۴.۹۳ درصد رسید. با کاهش ۱۷ درصدی در حدود هشت ماه، این میزان در حال حاضر به ۴.۰۷ درصد رسیده است.

در بخش درآمد، داده‌های Token Terminal نشان داد که در ۱۸۰ روز گذشته، لیدو فایننس بیش از ۱۵.۴ درصد رشد داشته است. تا ۸ آگوست، درآمد روزانه این پلتفرم بالغ بر ۸۷۷۰۰۰ دلار بوده است.

وضعیت توکن لیدو فایننس (LDO)

قیمت توکن بومی پروتکل لیدو فایننس در ماه گذشته به طور مداوم رشد کرده است. در زمان انتشار این مقاله با قیمت ۲.۲۲۵ دلاری در ۳۰ روز گذشته رشدی ۶۹ درصدی داشته است. در همان دوره متوسط حجم روزانه این توکن بالغ بر ۸۹ میلیون دلار بود.

در زمان نوشتن این مقاله قیمت بیت کوین ۲۳۰۴۰ دلار و قیمت اتریوم ۱۶۵۹ دلار بود.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx