بررسی افزایش ۱۹۵ درصدی قیمت سولانا (SOL) در یک ماه گذشته

بررسی افزایش 195 درصدی قیمت سولانا (SOL) در یک ماه گذشته
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1199 نفر

بررسی افزایش ۱۹۵ درصدی قیمت سولانا (SOL) در یک ماه گذشته

سولانا (SOL) به دلیل افزایش تعداد دی اپ ها،‌ پروژه های دیفای و پلتفرم های استیبل کوین در شبکه، به سمت قیمت های جدیدی در حال حرکت است.

ورود سرمایه گذاران نهادی و ظهور دیفای یک مزیت باورنکردنی برای صنعت ارزهای دیجیتال بوده است. در عین حال، این موضوع تعدادی از محدودیت های بلاکچین های مختلف که به هنگام افزایش فعالیت با آنها دست و پنجه نرم می کنند و در نتیجه نیاز به مقیاس پذیری را بیش از پیش پررنگ کرده است.

هزینه بالای تراکنش ها و سرعت پایین معاملات در شبکه اتریوم، فضا را برای ظهور راه حل های جدید لایه یک باز گذاشته و سولانا یکی از این پروژه ها است که اخیرا مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

داده ها نشان می دهند که در طی یک ماه گذشته قیمت سولانا با بیش از ۱۹۵٪ افزایش از ۱۲.۱۹ دلار در ۲۶ مارس به بالاترین سطح خود یعنی ۳۶.۱۰ دلار در ۱۹ آوریل صعود کرده است. علاوه بر افزایش قیمت، حجم معاملات نیز به رکورد ۱.۴ میلیارد دلار رسیده است.

نمودار SOL

نمودار SOL

همانند اتریوم که در سال ۲۰۱۷ به اوج خود رسید، عملکرد قدرتمند سولانا در یک ماه گذشته با راه اندازی چندین پروژه در بلاکچین SOL همراه بوده است. از میان این همه پروژه می توان به پروتکل های دیفای و ایردراپ ها اشاره کرد که صرافی این پلتفرم را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است.

تراکنش های سریع و ارزان قیمت

یکی از بزرگترین مزیت های شبکه سولانا ادعای پردازش ۶۵،۵۰۰ تراکنش در ثانیه (TPS) است که بطور قابل توجهی از میانگین فعلی ۱۸.۳ اتریوم سریعتر است.

توانایی این شبکه در پردازش حجم بالایی از تراکنش ها، این پلتفرم را به مقصدی جذاب برای پروژه هایی مانند CVC و استیبل کوین های محبوبی همچون USDC و USDT تبدیل کرده است.

به علاوه، به عنوان نمونه پلتفرم های دیفای Raydium و Serum در سولانا راه اندازی شده و همچنین لیست رو به رشدی از پروژه های مختلف وجود دارد که در شرف انتقال به این شبکه هستند.

همچنین در اوایل آوریل هنگامی که کیف پول Sollet سولانا افزونه مرورگر کروم خود را منتشر کرد، چشم انداز پیش روی این شبکه بیش از پیش روشن شد.

فرصت های درآمدزایی آسان

پروتکل سولانا از ترکیب اجماع اثبات سابقه (PoH) به همراه اجماع اثبات سهام (PoS) در بلاکچین خود استفاده می کند، که به هولدرهای SOL این امکان را می دهد که با شرکت در شبکه به کسب درآمد بپردازند.

از طرفی، افزایش تعداد کیف پول هایی که از SOL پشتیبانی می کنند، نشانه دیگری از افزایش توجه ها نسبت به این پروژه است. از جمله این کیف ها می توان به Exodus ،Ledger و Blockfolio اشاره کرد.

ادغام اخیر سولانا با کیف پول Phantom نفس تازه ای به این پروژه بخشیده است. با این ادغام امکان ایجاد یک اکوسیستم NFT قوی در سولانا ممکن خواهد شد. همانطور که می دانید این روزها NFT ها به یکی از داغ ترین و محبوب ترین بخش های دارایی های دیجیتال تبدیل شده اند.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx