کاردانو در سال ۲۰۲۳

تحلیل کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 523 نفر

تحلیل قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۳

کاردانو با مجموعه ای از ابتکارات توسعه شبکه در میان پروژه های ارزهای دیجیتال هیجان انگیز باقی مانده است و سرمایه گذاران امیدوارند که این فعالیت ها بر قیمت آن در آینده تأثیر مثبت بگذارد.

شبکه کاردانو از به‌روزرسانی‌های توسعه پایدار در طول بازار نزولی سال ۲۰۲۲ برخوردار بوده است، با معیارهایی مانند قراردادهای هوشمند که به نقاط عطف جدیدی دست می‌یابند. در واقع، این دارایی به دلیل سقوط کلی بازار کریپتو، با حوادثی مانند سقوط FTX و عوامل کلان اقتصادی در کانون توجه قرار گرفته است.

تجزیه و تحلیل قیمت ADA

کاردانو در طول سال ۲۰۲۲ بعد از بازار صعودی ۲۰۲۱، سطوح حمایتی مهمی را از دست داده است، جایی که به بالاترین سطح تاریخ خود به بالای ۳ دلار افزایش یافت. در زمان انتشار این مقاله، کاردانو در حوالی ۰.۲۶ دلار معامله می‌شود، که نسبت به سقف تاریخی خود حدود ۹۲ درصد کاهش یافته است.

نمودار قیمت ADA

                                                     نمودار قیمت ADA

با ثبت رشد ۱.۷ درصدی در روز گذشته، سرمایه گذاران ADA امیدوارند که دارایی به کف رسیده باشد تا پایه و اساس رالی جدیدی را تشکیل دهد که در سال ۲۰۲۳ شدت بگیرد. در حال حاضر، کاردانو به دنبال بازپس گیری حمایت ۰.۳۰ دلاری است که می تواند به عنوان پایه ای برای صعود به سمت ۰.۵۰ دلار عمل کند.

در حال حاضر تحلیل تکنیکال کاردانو کاملا نزولی بنظر می‌رسد.

شاخص های تکنیکال مربوط به ADA

                                         شاخص های تکنیکال مربوط به ADA

تحلیل فاندامنتال کاردانو

به طور کلی، تحولات شبکه به عنوان محرک های صعودی احتمالی برای ADA عمل خواهند کرد. این توسعه باعث شده است که کاردانو به عنوان یک قاتل بالقوه اتریوم برجسته شود و در عین حال از سایر پلتفرم‌های کریپتویی کوچکتر باشد.

شایان ذکر است که شهرت ADA در بازار از ویژگی رو به رشد قراردادهای هوشمند با تمرکز بر امنیت و تمرکززدایی است.

کارشناسان اشاره کرده اند که فعالیت قوی شبکه می تواند قیمت کاردانو را تا سال ۲۰۲۵ به ۸ دلار برساند. بنابراین، برای رسیدن این دارایی به چنین سطوحی، سال ۲۰۲۳ می تواند برای کمک به رسیدن به این هدف بسیار مهم باشد.

با این حال، چشم انداز کاردانو بر حرکت بازار عمومی با تمرکز بر نحوه عملکرد عوامل اقتصاد کلان غالب تکیه خواهد کرد. در عین حال، با توجه به تمرکز بیشتر حوزه‌های قضایی بر مقررات، هر قانونی که بخش کریپتو را هدف قرار دهد احتمالاً بر ارزش کاردانو در سال ۲۰۲۳ و پس از آن تأثیر خواهد گذاشت.

در همین حال، هوش مصنوعی پیش بینی قیمت PricePredictions نشان می‌دهد که کاردانو احتمالاً وارد فاز ادغام سال ۲۰۲۳ خواهد شد. به طور خاص، پیش‌بینی نشان می‌دهد که ADA می‌تواند در ۱ ژانویه ۲۰۲۳ با قیمت ۰.۲۴ دلار معامله شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx