بررسی داده‌های آنچین رمزارز وان اینچ (۱inch)

وان اینچ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 487 نفر

نشانه‌های متعددی اشاره می‌کنند که ممکن است گاوهای وان اینچ، دوباره کنترل را به دست آورند. از جمله هشدارهای اخیر وال استیت (WhaleStats)، که نشان می‌دهد ۱INCH جزو ۱۰ توکن برتر از نظر حجم معاملات در بین ۱۰۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم است.

وان اینچ

وان اینچ شاهد بازگشت فشار خرید است

مشاهدات وال استیت نشان داد که ممکن است وان اینچ، نوسانات بیشتری را تجربه کند. حجم‌های بالاتری که توسط نهنگ‌های اتریوم انباشته می‌شوند ممکن است باعث تحولات بیشتر قیمت شود. این مشاهدات ممکن است جهت بعدی قیمت توکن را نیز تعیین کنند.

قیمت وان اینچ

نمودار روزانه وان اینچ/تتر

افزایش استقبال نهنگ‌ها دقیقاً در همان زمانی رخ داد که وان اینچ از منطقه بیشینه فروش خارج می شد. این فعل و انفعالات همچنین با افزایش شاخص جریان پول همراه بودند که نشان می‌داد انباشت قابل توجهی در چند روز گذشته انجام شده است.

علیرغم این مشاهدات و گزارش وال استیت، حجم معاملات نهنگ‌های اتریوم، تاکنون برای افزایش قابل توجه حجم روی شبکه کافی نبوده است. به این معنی که ممکن است فشار خرید کافی برای یک صعود بزرگ وجود نداشته باشد.

تحلیل وان اینچ

میزان دارایی نگه داشته شده توسط آدرس‌های برتر

یکی دیگر از معیارهای متناقض برای وان‌اینچ، عرضه توسط آدرس های برتر است؛ که از اواسط ماه کاهش یافته است. این نشان می دهد که آدرس های برتر بیش از یک هفته است که به فشار فروش کمک کرده اند. با این وجود، همین شاخص انباشت قوی بین هفته آخر نوامبر و هفته اول دسامبر را تایید کرد.

از سوی دیگر، مشاهداتی تأیید می کند که انباشت مطبوعی درحال انجام است. به عنوان مثال، شاخص دورمنت (dormant) وان اینچ، که به ارزهای ساکن و هودل شده اشاره دارد، به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

وان اینچ

نمودار شاخص دورمنت

با این حال، هنوز مقداری فشار فروش در بازار وجود دارد. به خصوص از سوی آدرس هایی که بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ توکن دارند. به‌طور کلی بسیاری از معیارهای وان اینچ، به طور عمده به سمت و سوی صعودی اشاره می‌کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx