سولانا از ایجاد یک پلاگین منبع باز مبتنی بر ChatGPT خبر داد

سولانا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 818 نفر

بنیاد سولانا روز گذشته اعلام کرد که یک افزونه منبع باز را ایجاد کرده است که به کاربران امکان می‌دهد مستقیماً با چت بات ChatGPT در شبکه Solana تعامل داشته باشند. این افزونه‌ در  سایت Github برای دانلود در دسترس است. بنیاد سولانا در بیانیه‌ای گفت:

«این نوع آوری سو‌لانا لبز به عنوان مرجعی شناخته می‌شود که می‌تواند درک داده‌ها و پروتکل‌های Solana یا داده‌های سطحی مربوط به زیرساخت‌های محاسباتی سولانا و پروژه‌های دیفای را آسان‌تر کند.»

در این بیانیه آمده است که:

«این افزونه می‌تواند برای خرید NFT‌ها، انتقال توکن‌ها، بازرسی تراکنش‌ها، تفسیر داده‌های حساب‌های عمومی و یافتن مجموعه‌های NFT بر اساس قیمت کف استفاده شود.»

آناتولی یاکوونکو، بنیانگذار سو‌لانا و مدیر عامل شرکت سو‌لانا لبز گفت که هوش مصنوعی بلاکچین سولانا را قابل استفاده تر و قابل درک‌تر می کند.

سولانا

یاکوونکو می‌گوید:

«هر توسعه‌دهنده‌ای که برنامه‌های کاربردی و مصرفی را می‌سازد باید به این فکر کند که چگونه برنامه‌شان از طریق یک مدل هوش مصنوعی تعامل ایجاد می‌کند، زیرا این یک الگوی جدید برای گفتن به رایانه‌ها است که چه کاری انجام دهند.»

سولانا شاهد افزایش فعالیت است

سولانا در این ماه شاهد افزایش فعالیت‌ بوده است، زیرا کارمزدهای بالاتر روی اتریوم و بیت‌کوین برخی از کاربران را مجبور به کشف گزینه‌های جایگزین کرده است. طبق داده های The Block، این شبکه در هفته گذشته شاهد رشد آدرس‌های جدید بود که به ۳۲۳۰۰۰ عدید رسید؛ این بالاترین رقم از ژوئن ۲۰۲۲ است. داده‌ها نشان می‌دهند که آدرس‌های جدید بیشتری در این ماه نسبت به پروتکل‌های دیگر در هر یک از شش ماه گذشته اضافه شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx