آیا میم کوین Pepe 2 کلاهبرداری است؟

پپه 2
  • زمان مطالعه: 10دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ ۱۰ دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 3399 نفر

رمز ارز پپه ۲ (Pepe 2.0) یک میم کوین است که در ادامه روند داغ میم کوین‌ها در بازار، اخیراً بر سر زبان‌ها افتاده است. پپه کوین اصلی در آوریل ۲۰۲۳ بر روی بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شد. پپه ۲ حدود دو ماه پس از آن معرفی شد. بر اساس سایت رسمی این میم کوین، نسخه دوم پپه برای برطرف کردن اشتباهات پروژه اول پپه طراحی شده است که از جمله شامل قرار دادن برخی سرمایه‌گذاران در لیست سیاه است. در این مقاله به همه چیز درباره پپه ۲ و آیا یک کلاهبرداری است یا خیر، می‌پردازیم.

ارز پپه ۲ چیست؟

پپه ۲ به عنوان یک فرصت جدید برای معامله گران و سرمایه گذارانی که در روند صعودی اولیه پپه (PEPE)، فرصت را از دست داده‌اند، معرفی شده است. دلیل محبوبیت و جلب توجه پپه ۲، احتمال تبدیل سرمایه‌ای ناچیز به ثروتی قابل توجه است. شاید بتوان گفت این مهمترین و حتی تنها دلیلی است که عموم مردم به میم کوین ها روی می‌آورند. نکته اینجاست که بار دیگر، استراتژی بازاریابی فومو (FOMO) توجه دوباره‌ای را به پپه اصلی و همچنین پپه ۲ جلب کرده و هر دو ارز دیجیتال در حال تجربه حجم معاملات بسیار بالایی هستند.

پپه در ماه می ۲۰۲۳ شاهد افزایش شدیدی بود؛ به‌طوری‌که ارزش بازار آن در یک مقطع، از ۱/۶ میلیارد دلار عبور کرد. پپه ۲ در اواخر ژوئن مورد توجه قرار گرفت. هدف آن، عملاً تقلید از موفقیت ارز اصلی است و می‌خواهد عملکرد میلیارد دلاری را تجربه کند.

ارز پپه ۲

دلیل محبوبیت و جلب توجه پپه ۲، احتمال تبدیل سرمایه‌ای ناچیز به ثروتی قابل توجه است

توکنومیکس پپه ۲

طبق بیانیه رسمی مطبوعاتی، پروژه پپه ۲ بر اساس مجموعه‌ای از توکنومیک های منحصربه‌فرد کار می‌کند که به منظور «پاداش دادن به دارندگان در عین حفظ اکوسیستم سالم» طراحی شده‌اند. همچنین، برای نشان دادن تعهد خود به امنیت، توسعه دهندگان پپه ۲ از مالکیت آدرس قرارداد هوشمند صرف نظر کرده‌اند. هدف از این اقدام، ترویج شفافیت و اطمینان از حفظ کنترل پروژه توسط جامعه است.

جزئیات کلیدی توکنومیک پپه ۲ عبارتند از:

آدرس قرارداد: 0xfb66321d7c674995dfcc2cb67a30bc978dc862ad

کل عرضه: ۴۲۰,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰

مالیات: ۱%

امنیت: انصراف از مالکیت

رقابت پپه ها

ارز دیجیتال اصلی پپه دارای سیاست بدون مالیات است. به این معنا که سرمایه‌گذاران هنگام خرید، فروش یا معامله کردن این رمزارز، مالیات نمی‌پردازند. در مقابل، پپه ۲ دارای مالیات به میزان ۱ درصد است. به گفته وب سایت رسمی پپه ۲، این مالیات به امور مختلف از جمله رشد و توسعه جامعه، حمایت از استخر نقدینگی و بازاریابی اختصاص داده می‌شود.

جالب است که پپه ۳ هم وارد میدان رقابت شده است. طبق گزارش کوین مارکت کپ، پپه ۳ توسط یک گروه از سرمایه گذاران ایجاد شده که هر دو بول ران (bull run) پپه و پپه ۲ را از دست داده‌اند. این گروه گفته است: «خب، سومین بار شانس موفقیت می‌آورد، درست است؟»

خرید پپه 2

پپه ۳ توسط یک گروه از سرمایه گذاران ایجاد شده که هر دو بول ران پپه و پپه ۲ را از دست داده‌اند

منتقدان به سرعت عرضه این توکن‌ها اشاره دارند که هر کسی می‌تواند با فقط یک قرارداد هوشمند، توکن‌ها را با هزینه کمی عرضه کند. به همین دلیل، بسیاری از این توکن‌ها فاقد هرگونه ارزشی هستند. برای معامله گران و سرمایه گذاران بسیار حیاتی است که هنگام سرمایه گذاری در میم کوین‌ها، دقت بسیار زیادی به خرج دهند.

آیا پپه ۲ برای سرمایه گذاری مناسب است؟

قیمت پپه ۲، از ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۴۷۹۵ دلار در تاریخ ۲۷ ژوئن، به ۰.۰۰۰۰۰۰۱۷۱ دلار در ۶ جولای رسید، به عبارتی ۳۵۶۶۱۱۴ درصد افزایش داشت. این به معنای افزایش بیش از ۳۵ هزار برابری سرمایه تنها در ۱۰ روز است. تریدری موفق شد سرمایه ۹۰۰ دلاری خود در پپه ۲ را به ۱۷۶,۰۰۰ دلار تبدیل کند. با این حال، باید به خاطر داشت که بازار رمزارزها دارای نوسانات بسیار شدیدی است و این نوسانات در خصوص میم کوین ها شدت بیشتری نیز به خود می‌گیرند. میم کوین ها معمولاً هدف طرح های پامپ و دامپ هستند. به همین دلیل، قبل از سرمایه گذاری در هر نوعی ارز یا توکن جدید، توصیه می‌شود تحقیقات خود را در مورد ارز و پروژه پشت آن به عمق برسانید.

پپه ۲ در کدام صرافی ها لیست شده است؟

اکثر میم کوین‌ها ابتدا در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) لیست می‌شوند، زیرا لیست کردن همه توکن‌های ERC-20 در این صرافی‌ها امکان‌پذیر است. یک لینک از سایت رسمی پپه ۲، کاربران را به وب سایت یونی سواپ (Uniswap) هدایت می‌کند. با این حال، میم کوین‌هایی که به شکل قابل توجهی ترند می‌شوند، راه خود را به صرافی‌های متمرکز (CEX) نیز باز می‌کنند.

باوجوداینکه صرافی بایننس هنوز پپه ۲ را لیست نکرده است، اما تعداد قابل توجهی از دیگر صرافی‌های بزرگ بازار ارز دیجیتال، این ارز را لیست کرده‌اند. از جمله این صرافی‌ها می‌توان به کوکوین (KuCoin)، بای‌بیت (ByBit) و بیت‌گت (ByBit) نیز اشاره کرد. برای خرید ارز پپه ۲ می‌توانید هم به صرافی‌های غیرمتمرکز و هم به صرافی‌های متمرکز مراجعه کنید.

آیا پپه ۲ کلاهبرداری است؟

با توجه به اطلاعاتی که در این متن ارائه شده است، نمی‌توان به طور قطعی بیان کرد که آیا ارز پپه ۲ کلاهبرداری است یا خیر. در عین حال، باید اعتراف نمود که این ارز تا حد زیادی از یک ماهیت یک میم کوین عادی فاصله گرفته است. به خصوص با لیست شدن در صرافی‌های بزرگ و معتبری مانند کوکوین. با این همه باید توجه داشت که این ارز و سایر میم کوین‌ها معمولاً هدف طرح‌های پامپ و دامپ هستند و نوسانات شدیدی را در بازار تجربه می‌کنند.

پپه 2 کلاهبرداری

میم کوین ها معمولاً هدف طرح های پامپ و دامپ هستند

در نهایت، برای نتیجه گیری در خصوص آینده پپه ۲ هنوز زود است. باید توجه داشت که افت قیمت شدید، تنها دلیل برای کلاهبرداری شناخته شدن یک پروژه نیست و نیاز به تأییدیه‌های بیشتری برای تعیین این موضوع هستیم. تأکید می‌کنیم که برای ورود به بازار میم کوین‌ها، تنها سرمایه‌ای را وارد کنید که به آن احتیاجی ندارید؛ چرا که همان طور که سودهای کلانی در این نوع از رمزارزها وجود دارد، پتانسیل تحمیل زیان‌های سنگین نیز وجود دارد.

نتیجه گیری

پپه ۲ همچون بسیاری از میم کوین‌های ERC-20، با سرعتی خیره‌کننده در بازار رمزارزها رشد کرد. در حال حاضر، پپه ۲ مانند پدر خود پپه، یکی از ترندترین ارزهای بازار کریپتو است. جدا از هرگونه انتقادات و ایراداتی که به این پروژه‌های با ریسک بالا نسبت داده می‌شود، باید اذعان داشت که سودهای عجیب و غریب این ارزهای دیجیتال، توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. یک شبه پول‌دار شدن برای همه فریبنده است، اما باید بسیار مراقب بود تا در یک دام پامپ و دامپ، قربانی نشد.

پپه ۲ به عنوان یک فرصت جدید برای معامله گران و سرمایه گذارانی که در روند صعودی اولیه پپه (PEPE)، فرصت را از دست داده‌اند، معرفی شده است.

کل عرضه رمزارز پپه ۲ برابر با ۴۲۰،۶۹۰،۰۰۰،۰۰۰ توکن است

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ ۱۰ دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

10 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
جمال
جمال
4 ماه ها قبل

پپه ۲ آینده دار است

علی زارع
علی زارع
4 ماه ها قبل

سلام
میشه به پپه۲ امیدوار بود
چرا هر روز منفی میخوره
نسبت به بقیه ارزها یا میم کوین ها
علت افت قیمت یا ضرر این روزها پپه۲ چیست

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
4 ماه ها قبل
پاسخ دهید  علی زارع

سلام علی عزیز، باتوجه به رشد ۹۶% اخیر pepe2 اصلاح منطقی در حال شکل گیری روی نمودار ارز مذکور می باشد.

Hyu
Hyu
4 ماه ها قبل
پاسخ دهید  دانیال ده حقی

ابا رشد میکنه

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
4 ماه ها قبل
پاسخ دهید  Hyu

شرایط و المان هایی رو جهت رشد نیاز داره در طولانی مدت

علیرضا شایان فر
علیرضا شایان فر
4 ماه ها قبل

سلام دوستان خواستم بدونم pepe2چقدر زمان می بره صعود کنه حداقل به پول اصلی خودمون برسیم

امید اسدی
امید اسدی
1 ماه قبل
پاسخ دهید  علیرضا شایان فر

داداش تا ۱ ماه دیگه تا ۱۰۹هزار میره

امیری
امیری
4 ماه ها قبل

سلام اینکه الان اخبار گفتن جلوی معاملات پپه رو قراره بگیرن درسته؟؟؟علتش چیه؟

دانیال ده حقی
ناظر محتوا
دانیال ده حقی
4 ماه ها قبل
پاسخ دهید  امیری

باسلام و احترام، امیری عزیز
منبع خبری که فرمودید درسته به دلیل آپدیت شبکه این ارز در شبکه x اعلام شد توسط تیم توسعه دهنده پپه ۲ که بصورت موقت معاملات متوقف سپس راه اندازی می شود
این موضوع باعث از دست دادن اعتبار این ارز می شود

امید اسدی
امید اسدی
1 ماه قبل

پپه ۲ ۳ ماه دیگه تا ۲۹۷۰۰۰ هزار میره

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

10
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx