صرافی Bitflyer ژاپنی از هر هارد فورک اثبات کار اتریوم پشتیبانی میکند

پشتیبانی از هارد فورک های اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 359 نفر

صرافی رمزارز ژاپنی  گفته است که به هر هارد فورکی که ممکن است در نتیجه انتقال اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) اتفاق بیفتد، توجه زیادی خواهد داشت. که توکن های فورک شده که همچنان به PoW متکی هستند می توانند پشتیبانی شوند.

bitFlyer در یک پست وبلاگی که روز دوشنبه منتشر شد، به وضوح بیان نکرد که آیا توکن‌های فورک شده پشتیبانی می‌شوند یا خیر، اما گفت که آن را «بسته به موقعیت» در نظر می‌گیرد.

ترجمه تقریبی وبلاگ ژاپنی: “ما به ارزش توکن‌های ETHPoW و درخواست‌های مشتریان توجه زیادی خواهیم داشت و بسته به موقعیت و مدیریت توکن‌های ETHPoW به صورت نوع یا صدور وجه نقد معادل ارزش آنها را در نظر خواهیم گرفت.”

صرافی اضافه کرد که قبل از اینکه بتوان توکن های جدیدی را مدیریت کرد، به تایید انجمن تبادل دارایی های رمزنگاری مجازی ژاپن (JVCEA) نیاز دارد.

اوایل این ماه، صرافی اصلی بایننس گفت که برای هر توکن فورک شده اتریوم “ارزیابی و پشتیبانی” را در نظر می گیرد، در حالی که FTX گفته است که توزیع هر توکن فورک شده را “ارزیابی می کند”. FTX در بیانیه خود در مورد این موضوع افزود: “اگر FTX تصمیم به توزیع توکن های فورک شده داشته باشد، ما توکن ها را پس از اتمام پروژه توزیع خواهیم کرد.”

عبارات مشابهی نیز در بیانیه OKX و دیگر صرافی‌ های بزرگ ارزهای دیجیتال استفاده شد

در اوایل این ماه، صرافی کریپتو مستقر در ایالات متحده، Kraken در گزارشی اظهار داشت که هیچ پاسخ سیاه و سفیدی برای سوال PoW در مقابل PoS وجود ندارد. در عوض، هر کسی که به استفاده از شبکه بلاک چین فکر می‌کند باید «درکی دقیق از این دو و معاوضه‌های آن‌ها» ایجاد کند تا مشخص کند کدام گزینه برای نیازهایش «مناسب‌تر» است.

انتظار می رود ادغام اتریوم – یا انتقال از PoW به PoS – در حدود ۱۵ سپتامبر اتفاق بیفتد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx