جیم راجرز: بدترین بازار نزولی در طول عمرم در راه است

جیم راجرز: بدترین بازار نزولی در طول عمرم در راه است
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 5963 نفر

جیم راجرز، سرمایه‌گذار کهنه‌کار، که صندوق کوانتوم را به همراه جورج سوروس تأسیس کرد; هشدار داده است که بازارهای نزولی بیشتری در راه هستند و بازار بعدی «بدترین» در طول عمر او خواهد بود. وی با اشاره به اینکه بسیاری از سهام ۹۰ درصد کاهش خواهند یافت، تاکید کرد: سرمایه گذاران ضرر زیادی خواهند داشت.

«بدترین» بازار نزولی

جیم راجرز، سرمایه‌گذار مشهور، در مصاحبه‌ای با کیتکو نیوز که هفته گذشته منتشر شد; در مورد بازار نزولی پیش رو که «بدترین» در طول عمرش خواهد بود، هشدار داد. راجرز شریک تجاری سابق جورج سوروس است که از بنیانگذاران صندوق کوانتوم و مدیریت صندوق سوروس بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تا حدودی در بازار نزولی قرار داریم، پیش بینی کرد که بدترین اتفاقات هنوز در راه است. وی ضمن توضیح اینکه در سال ۲۰۰۸ «ما با بدهی و بهره بیش از حد مشکل داشتیم»، تأکید کرد که از آن زمان تا کنون این بدهی و بهره ها به شدت افزایش یافته است. او گفت:

خدای من، از پنجره بیرون را نگاه کن، بدهی در همه جا سر به فلک کشیده است، بنابراین بازار نزولی بعدی باید وحشتناک باشد.چگونه ممکن است بازار نزولی وحشتناکی نباشد… منظورم این است که ایالات متحده از سال ۲۰۰۹ بهره خود را چندین برابر افزایش داده است. ژاپن، خدای من، آنها حتی نمی توانند بدهی های ژاپن را بشمارند. در بسیاری از کشورهای جهان، بدهی ها بیشتر و بالاتر و بالاتر می رود… سال ۲۰۰۸ به دلیل بدهی های زیاد بود، اکنون بسیار بدتر هم شده است.

راجرز توضیح داد:

بسیاری از سهام ۷۰٪، ۸۰٪ الی ۹۰٪ سقوط می کنند. البته که این اتفاق می افتد، من فقط نمی دانم چه زمانی!

او در ادامه توضیح داد: “ما ارزش گذاری های بسیار بالایی داریم. بدهی های سرسام آوری داریم. سرمایه گذاران جدید زیادی داریم که وارد می شوند. این اولین بازی من نیست. من این فیلم را دیده ام من می دانم که چگونه کار می کند. همه آنها پول زیادی از دست خواهند داد. امیدوارم من یکی از آنها نباشم.»

دلار آمریکا سلطه خود را از دست می دهد

راجرز همچنین دیدگاه خود را مبنی بر اینکه دلار آمریکا سلطه خود را از دست خواهد داد، تکرار کرد و گفت: “جنگ روسیه و اوکراین آن را تسریع کرده است.”

این سرمایه گذار کهنه کار توضیح داد: « مبادله بین المللی جهان قرار است بی طرف باشد. هرکسی می تواند با آن هر کاری که بخواهد انجام دهد. اما، متأسفانه، واشنگتن در حال تغییر این قوانین است. واشنگتن می گوید خوب اگر آنها ما را دوست ندارند، نمی توانند از دلار آمریکا استفاده کنند. ” و این شیوه جواب نخواهد داد.»

وی تاکید کرد که دولت ایالات متحده نشان داده است که اگر شما را دوست نداشته باشد “پول شما را از شما خواهد گرفت”. راجرز تاکید کرد: بسیاری از مردم دارایی‌هایشان توسط ایالات متحده توقیف شده است زیرا آنها را دوست ندارد.

راجرز همچنین در مورد بیت کوین اظهار نظر کرد و تایید کرد که هیچ بیت کوینی خریداری نکرده است. او دیدگاه خود را تکرار کرد که اگر ارز دیجیتال به عنوان یک ارز موفق شود، دولت ها آن را غیرقانونی خواهند کرد زیرا رقابت را دوست ندارند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx