دانشگاه هنگ کنگ اولین دانشگاه متاورس جهان را می سازد

دانشگاه هنگ کنگ اولین دانشگاه متاورس جهان را می سازد
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 727 نفر

دانشگاه علم و صنعت هنگ کنگ روز جمعه اعلام کرد که قصد دارد اولین دانشگاه متاورس را افتتاح کند. با این عمل، دانشگاه علم و صنعت هنگ کنگ (HKUST) قصد دارد که به موج دیجیتال بعدی بپیوندد. متاورس مجموعه‌ای از محیط‌های مجازی سه بعدی است که افراد در آن می‌توانند; با استفاده از نمایش دیجیتالی خود (آواتار شناخته شده) جمع شوند; کار کنند، و بازی کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد با دیگرانی که از نظر فیزیکی حضور ندارند ارتباط برقرار کنند.

MetaHKUST نام کلاس درس واقعیت مجازی مختلطی است که HKUST خواهد ساخت; و به دانش‌آموزان از مکان‌های مختلف اجازه می‌دهد تا در کلاس‌ها شرکت کنند، گویی که در یک اتاق هستند. یکی از اساتید این موسسه اظهار داشت که; این دانشگاه در اول سپتامبر افتتاحیه کلاس واقعیت مجازی جدید را جشن می گیرد.

هنگ کنگ پیشگام آموزش متاورس

پان هوی، استاد رسانه های محاسباتی و هنر در دانشگاه گوانگژو می گوید; ممکن است تعداد زیادی از مهمانان نتوانند در مراسم افتتاحیه شرکت کنند; بنابراین “ما میزبان آن در متاورس خواهیم بود”. هنگامی که اکوسیستم ایجاد شد، دانشجویان می توانند مطالبی را برای دنیای مجازی ایجاد کنند; مانند آواتارها، NFT ها، توکن ها یا آثار مجازی خود; که برخی از آنها را می توان در ساختمان های فیزیکی با استفاده از واقعیت افزوده (AR) استفاده یا مشاهده کرد. آواتارها محدود به استفاده در بازی نیستند. آنها همچنین می توانند در بخش های دیگر مانند سرگرمی، ورزش، خرید آنلاین، مد، رسانه های اجتماعی و در این مورد، در دانشگاه استفاده شوند.

دانشگاه هنگ کنگ اولین دانشگاه متاورس جهان را می سازد

رابطه بین متاورس و NFT توسط روی کواک، یکی از بنیانگذاران و مدیر بازرگانی Vplus Studio Corporation Limited توضیح داده شد. او متاورس را «فضای دوم جدا از فضای واقعی» تعریف کرد. همانطور که وریتی ساراف، بنیانگذار و مدیر عامل K-20 Educators می گوید، متاورس “یک کپی مجازی از هر کاری است که می توانید در زندگی واقعی انجام دهید.” توسط هیچ نهاد واحدی کنترل نمی شود و از همزیستی چندین سیستم مستقل پشتیبانی می کند.

هنگ کنگ رهبر آموزش چهره به چهره از طریق VR

دانشگاه هنگ کنگ یکی از اولین دانشگاه هایی است که آموزش بین رشته ای و آموزش الکترونیکی را در میان روش ها و برنامه های جدید جای داده است. این دانشگاه گفت که همیشه در آموزش خلاق، پیشرو بوده است. MetaHKUST یک برنامه کلیدی از HKUST است که هدف آن فعال کردن آموزش یکپارچه و مشارکت دانشجویان و مطالعات تحقیقاتی فراتر از مرزهای جغرافیایی است.

متاورس امکان فوق‌العاده‌ای برای ارتباطات دیجیتالی بین مردم از سراسر است. در دسترس بودن روزافزون هدست های واقعیت مجازی و سیستم های ورود مبتنی بر مرورگر، تعامل چهره به چهره با دیگران را در دنیای دیجیتالی از هر مکانی امکان پذیر کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx