مهم ترین اخبار ارزهای دیجیتال در هفته ای که گذشت

اخبار ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 12دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 472 نفر

خبرهای برتر این هفته

 چرا بازار ارزهای دیجیتال در مواجهه با اخبار بد افزایش یافت

علیرغم اینکه فدرال رزرو آمریکا روز چهارشنبه افزایش ۰.۷۵ نرخ بهره را اعلام کرد، بازار ارزهای دیجیتال در همان روز به میزان قابل توجهی افزایش یافت و این حرکت در طول هفته نیز ادامه داشت. متی گرینسپن، بنیانگذار و مدیر اجرایی کوانتوم اکونومیکس، به شوخی آن را «افزایش نرخ بهره صعودی» خواند و اظهار داشت که سرمایه گذاران به وضوح انتظار بسیار بدتری داشتند. تحلیلگرانی مانند Pav Hundal از Swyftx پیشنهاد کردند که افزایش اخیر ممکن است به دلیل کاهش فشارهای تورمی در بر روی گاز و کالاهایی مانند ذرت و گندم باشد.

توسعه دهنده اتریوم تاریخ آپدیت Goerli را تایید کرد، به روز رسانی نهایی قبل از مرج

در روز پنج‌شنبه، تیم بیکو، توسعه‌دهنده اصلی اتریوم، فاش کرد که ادغام نهایی شبکه آزمایشی Goerli قبل از به روزرسانی مرج اتریوم و تغییر به اثبات سهام بین ۶ تا ۱۲ آگوست انجام خواهد شد. در نقشه راه طولانی و با تأخیر زیادی از اواخر سال ۲۰۲۰، شبکه اتریوم اکنون در آخرین مراحل تکمیل بزرگترین ارتقای خود تا به امروز است. ادغام رسمی برای ۱۹ سپتامبر در نظر گرفته شده است، اما در صورت وجود مشکل در شبکه آزمایشی  Goerli، ممکن است با تاخیر بیشتری همراه شود.

عدم نگرانی زاکربرگ از ضرر ۲.۸ میلیارد دلاری بخش متاورس در سه ماهه دوم

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اظهار داشت که این شرکت از ضرر ۲.۸ میلیارد دلاری در بخش متاورس خود در سه ماهه دوم امسال، نگران نیست. او تاکید کرد که اهداف متاورس شرکت چندین سال طول خواهد کشید. او متاورس را یک “فرصت عظیم” برای به دست آوردن صدها میلیارد دلار یا حتی تریلیون ها دلار در طول زمان می بیند. او گفت: «اطمینان دارم که خوشحال خواهیم شد که چنین نقش مهمی را در این تکنولوژی ایفا کرده ایم».

کتی وود سهام  سهام های کوین بیس را بخاطر اتهامات به صرافی می فروشد

شرکت سرمایه گذاری کتی وود که یکی از بزرگترین سهامداران Coinbase است، طبق گزارش ها، ۱.۴ میلیون سهام این صرافی را در روز سه شنبه فروخته است. این فروش از طریق سه صندوق قابل معامله در بورس (ETF) Ark انجام شده است.  ارزش این فروش حدود ۷۵ میلیون دلار برآورد شده است. طبق گزارش ها، این شرکت در اواخر ژوئن نزدیک به ۹ میلیون سهم کوین بیس در اختیار داشت و از زمانی که در آوریل گذشته سهام کوین بیس در حدود ۳۵۰ دلار باز شد، به طور مداوم سهام این صرافی را خریداری کرده است. از آن زمان، قیمت به شدت کاهش یافته و به زیر ۶۳ دلار رسیده است.

تسلا از فروش بیت کوین ۶۴ میلیون دلار سود کرده است

تسلا، سازنده خودروهای الکتریکی تحت رهبری ایلان ماسک، پس از فروش ۷۵ درصد از دارایی های بیت کوین خود در سه ماهه دوم، ۶۴ میلیون دلار سود را برای شرکت به ثبت رساند. با توجه به فروش بیت کوین توسط این شرکت در میانه بازار نزولی، چنین سودی قابل توجه به نظر می رسد. با این حال، مهم‌تر و هیجان‌انگیزتر این است که به نظر می‌رسد ماسک در نهایت علاقه خود را به ارزهای دیجیتال از دست می‌دهد و ما دیگر نیازی به توییت های او نداریم. گفته می شود که این شرکت هنوز ۱۰۸۰۰ بیت کوین دارد که در زمان نگارش این مقاله حدود ۲۵۵ میلیون دلار ارزش دارد.

در پایان هفته، قیمت بیت کوین  ۲۳۵۵۹.۸۶ دلار، اتریوم  ۱۶۷۴.۳۴ دلار و ۰.۳۶ دلار است. بر اساس CoinMarketCap، ارزش کل بازار ۱.۰۸ تریلیون دلار است.

در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال بزرگ، سه تا از ارزهای دیجیتال با بیشترین سود در هفته گذشته عبارتند از اپتیمیزم (OP)  با ۷۵.۷۱ درصد، اتریوم کلاسیک (ETC)  با ۵۸.۲۰ درصد و کیوتوم (QTUM)  با ۴۱.۸۹ درصد.

در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال بزرگ، سه تا از ارزهای دیجیتال با بیشترین ضرر در هفته گذشته عبارتند از هوبی توکن (HT) با ۹.۱۰ درصد، کوزاما (KSM) با ۸.۹۸ درصد و نیر پروتکل (NEAR)  با ۷.۷۶ درصد.

سخنان برتر هفته ارزهای دیجیتال

«بسیاری از پروژه های NFT فقط یک توهم هستند، بدون هیچ پشتوانه و داستان واقعی»

پرستون جانسون، یکی از مالکان Crawley Town F.C. و یکی از بنیانگذاران  WAGMI United

«صنعت بانکداری نباید اجازه داشته باشد قوانینی را بنویسد که می خواهند بر اساس آن بازی کنند».

شرود براون، سناتور ایالات متحده و رئیس کمیته بانکداری سنا

«ما فکر می‌کنیم که پروژه‌های محلی باید به نفع اقتصاد محلی باشد; و نه اینکه محصولات را به ایالات متحده ببرند تا مثلاً به بازرگانان آنجا سودی برسد».

لو یو، رئیس آزمایشگاه KuCoin

«پاول (رئیس فدرال رزرو ایالات متحده) در ارائه اخبار بد مهارت ویژه ای دارد. واضح است که سرمایه گذاران انتظار بدتری داشتند».

ماتی گرینسپن، بنیانگذار و مدیرعامل کوانتوم اکونومیکس

«متاورس به چند دلیل یک فرصت بزرگ است. اکنون حتی قوی‌تر احساس می‌کنم که توسعه این پلتفرم‌ها در طول زمان صدها میلیارد دلار و شاید تریلیون‌ها دلار بازدهی خواهد داشت».

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا

«من نگران چیزهایی هستم که مستقیماً به بلاکچین و متاورس مرتبط نیستند. من نگران تغییرات آب و هوایی و از هم گسیختگی اجتماعی هستم.»

نیل استفنسون، نویسنده کتاب تصادف برفی

پیش بینی های برتر هفته ارزهای دیجیتال

صنعت GameFi در شش سال آینده به ارزش ۲.۸ میلیارد دلار خواهد رسید

Absolute Reports  این هفته گزارشی با محوریت GameFi منتشر کرد; که تخمین می‌زند صنعت بازیهای NFT تا سال ۲۰۲۸ به ارزش ۲.۸ میلیارد دلار خواهد رسید. با توجه به اینکه ارزش این بخش در سال گذشته ۷۷۶.۹ میلیون دلار برآورد شده بود.

استیبل کوین NIRV مبتنی بر سولانا ۸۵ درصد کاهش یافت

استیبل کوین الگوریتمی مبتنی بر شبکه سولانا، NIRV; این هفته پس از هک شدن پروتکلش به ارزش ۳.۴۹ میلیون دلار; ۸۵ درصد کاهش یافت. این حادثه به عنوان یک حمله وام سریع ذکر شد; که منجر به خروج وجوه از خزانه نیروانا شد. توکن بومی آن،ANA  نیز در نتیجه هک ۸۵ درصد کاهش یافت.

خطرات فیشینگ با تأیید فاش شدن ایمیل مشتریان سلسیوس

روز سه‌شنبه، شرکت وام‌دهنده ارزهای دیجیتال ورشکست شده Celsius; به مشتریان خود ایمیل زد و به آنها اطلاع داد که; فهرستی از ایمیل‌هایشان توسط یکی از کارکنان آن فاش شده است. این شرکت این حادثه را کم اهمیت جلوه داده و اعلام کرده است که “هیچ خطر بالایی برای مشتریان [خود] ایجاد نمی کند” و افزوده است که آنها فقط می خواهند کاربران “آگاه باشند” – چند هفته پیش سلسیوس پس از توقف برداشت، موارد مشابهی را در مورد دارایی های کاربران بیان کرد.

آیا ارزهای دیجیتال کاربران تیک تاک در خطر است؟

تیک تاک، اپلیکیشن محبوب رسانه‌های اجتماعی; به دلیل سیاست‌های جمع‌آوری داده‌های گسترده خود; که می‌تواند مقادیر زیادی از اطلاعات حساس را از تلفن هوشمند یا رایانه کاربر دریافت کند; با واکنش‌های منفی مواجه شده است. به این ترتیب، کاربران ارزهای دیجیتال اکنون نگران این هستند; که آیا تیک تاک به داده های مهم مانند کلیدهای کیف پول خصوصی دسترسی دارد یا خیر. برندان کار، کمیسر ارتباطات فدرال ایالات متحده، مدعی شد که; این بخش داده های حساسی را جمع آوری می کند; که گزارش های جدید نشان می دهد که پکن به آن ها دسترسی دارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx