سود قابل توجه صرافی کوین بیس از به روزرسانی اتریوم

صرافی کوین بیس اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 357 نفر

جی پی مورگان: صرافی کوین بیس از به روزرسانی اتریوم سود زیادی می برد

ادغام اتریوم توسط صنعت ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌شود، اما بسیاری از سهامداران می‌خواهند بیشترین بهره را از آن ببرند. طبق گفته شرکت وال استریت جی پی مورگان، به‌روزرسانی مورد انتظار، ممکن است به طور بالقوه برای صرافی‌های ارزهای دیجیتال به ویژه صرافی کوین بیس سودمند باشد. از سوی دیگر، معامله گران کوچک ممکن است امیدوار باشند که به محض وقوع از افزایش بالقوه در قیمت اتریوم سود ببرند.

جی پی مورگان انتظار دارد که صرافی ها از به روزرسانی اتریوم سود ببرند

به گفته کنت ورتینگتون، تحلیلگر ارشد جی پی مورگان، کوین بیس از ارتقاء بلاکچین اتریوم که در ۱۵ آگوست مورد انتظار بود، سود زیادی خواهد برد.

بر اساس گزارش استریت اینسایدر از ۱۷ آگوست، این تحلیلگر ادعا می کند که صرافی ارزهای دیجیتال اخیراً گام های مهمی “برای به حداکثر رساندن ارزش استیک برای مشتریان خود” برداشته است، که ورتینگتون استدلال می کند که می تواند منجر به افزایش درآمد برای صرافی کوین بیس شود.

این تحلیلگر گفت:

ما می‌بینیم که فرصت درامد از طریق استیک کردن به تناسب بسیار بیشتر از فرصت درآمدی است که انتظار داریم مشتریان استیک کننده نهادی بدست بیاورند. برای مشتریان نهادی این مقدار بسیار کمتر است. اکثریت قریب به اتفاق سودها مربوط به مشتریان کوچک است.

نکته قابل توجه، با نزدیک‌تر شدن به به روزرسانی اتریوم، ارزش کل توکن های استیک شده اتریوم به بالاترین حد خود رسیده است. و نسبت به سال گذشته، علی‌رغم کاهش ۴۳ درصدی قیمت آن تقریباً دو برابر شده است. بسیاری از مردم به روزرسانی اتریوم را یکی از مهمترین نقاط عطف در تاریخ طولانی و پرفراز و نشیب ارزهای دیجیتال می دانند. برخی برآوردها سهم بازار صرافی کوین بیس برای دارایی های اتریوم را حدود ۱۵٪ نشان می دهد. به گفته Worthington، سرمایه گذاران کوچک ممکن است به توکن های پر ریسک تر علاقه بیشتری داشته باشند، اما موسسات به وضوح علاقه بیشتری به بازار صرافی کوین بیس دارند زیرا تمایل بیشتری به خرید اتریوم و بیت‌کوین دارند.

کوین بیس تنها نیست

تحلیلگر جی پی مورگان ادعا کرد که به غیر از صرافی کوین بیس، سایر صرافی ها از جمله بایننس، جمینی و FTX نیز از ارتقای اتریوم سود خواهند برد. پیش‌بینی می‌کنیم که کوین‌بیس ۶۵۰ میلیون دلار درآمد اضافی سالانه از ادغام اتریوم بر اساس قیمت ۲۰۰۰ دلاری اتریوم و بازدهی ۵ درصدی دریافت کند. ما تخمین می زنیم که درآمد سالانه استیک اتریوم ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار افزایش می یابد.

پیش بینی می شود به روزرسانی اتریوم ۱۵ سپتامبر انجام شود. با این حال، تغییرات در برنامه به دلایل فنی امکان پذیر است. این ارتقا امکان تغییر از مکانیزم اثبات کار به مکانیزم اثبات سهام را به عنوان مکانیزم اجماع فراهم می‌کند. مکانیسم جدید باید منجر به مصرف انرژی کمتری برای استخراج اتریوم شود. قیمت ها اخیراً در نتیجه به روزرسانی قریب الوقوع اتریوم و آماده سازی برای آن افزایش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx